Ford Vairogs sunkvežimiai buvo tokie, kaip yra prikabintoje nuotraukoje. Tiesa, ten jis be dujų generatoriaus. Bet durų forma visai kita, priekinio sparno lenkimas koklių fabriko sunkvežimyje taip pat kitoks, "Ford - Vairogs" automobilio kabina apačioje nueina lygiai, o startinėje nuotraukoje esančio sunkvežimio užlinksta į vidų. Pradinėje nuotraukoje esančio automobilio priekinis sparnas ir įlipimo pamyna sueina lygiu lanku, o "Ford - Vairogs' - kampu. Yra ir daugiau skirtumų, bet ar reikia viską vardinti - esmė ta, kad čia tikrai ne "Ford - Vairogs".
Na, aš irgi linkstu link to, bet... dujų generatorių "bakų' aukštis ne tas. "GAZ - 42" jie buvo lygūs su kabina, o čia per galvos aukštį (18 - 28 cm priklausomai nuo suaugusio žmogaus) "nepritempia". O ir kabinos galas su daug platesni langu buvo "GAZ - 42" buvo. Startinėje nuotraukoje gi daug siauresnis ir dar grotuotas langelis matosi. Bet ir į "ZiS - 5/ ZiS - 21", kaip anksčiau maniau, nelabai panašus... Tai kad ir man įdomus šis klausimas lieka.
Apie "Ford - Vairogs" gamintus "Ford - AA" sunkvežimius nėra nė žodžio. O latviai savo istoriją, manau, geriau už mus žino. O Jūsų, "VirgilijusV" pateikta nuoroda jokio "Ford - Vairogs" nerodo - tik gamtos vaizdelius... Gražu, žinoma, bet kuo tai susiję su šia tema?
Na, pažiūrėjus reportažą iš Rigos Motorų muziejaus, abejonės dėl to, kad čia "Ford - Vairogs" išliko. Kodėl? Per aukštas dujų generatoriaus bakas, brezentinis kabinos stogas, kita, nors ir nežymiai durų angos forma, krovinių dėžės konstrukcija irgi kita. Ir, man atrodo, kad startinėje nuotraukoje esantis automobilis neturi taip ryškiai išreikšto dujų aušintuvo (kiek supratau, taip vadinasi tas prietaisas prieš radiatorių), kuris Muziejaus eksponate yra gerokai išsikišęs prieš radiatorių. Tiesa, galima sakyti, kad jo nesimato dėl nuotraukos rakurso. Bet nors kampukas viršuje turėtų matytis ir šiuo rakursu. Tai kad neįsitikinęs ir toliau, kad čia toks pat arba artimas pagal konstrukciją sunkvežimis