Taigi, aptraukimo - įtempimo darbai vyksta toliau. Aptrauktas jau ir stabilizatorius bei aukščio vairai, bet paviršių įtempiančiais dažais nudažiau pilnai dar tik 2 posparninius spyrius.
Vyksta visų aptrauktų detalių dažymas paviršių įtempiančiais dažais, o tuo pačiu vis daugiau detalių apklijuojama ilgapluoščiu popieriumi - šįkart "krito" viena sparno konsolė. Vienu gabalu apklijuoti nepavyko - popierius per mažais gabalais sudalintas...
Detalių, kurios jau pilnai paruoštos dažymui ir montavimui daugėja. Taip pat daugiau atsiranda ir apklijuotų ilgapluoščiu popieriumi dalių - paskutinės "krito" sparno pusės, laukia liemuo...
Spėju, kad turėta galvoje Байкало-Амурская магистраль, kas dėl sudėtingumo ir didžiulių kaštų bei beveik neįmanomų darbų apimčių buvo pavadinta "amžiaus projektu" ir dažnai naudojama kaip šios sąvokos sinonimas https://en.wikipedia.org/wiki/Baikal–Amur_Mainline
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Ech, taip ir jaučiau kad vertėtų tas raides googlėj rušiškais kvadratukais užrašyt:) Tačiau, jei jau taip - tada nesutinku su tokia Gintauto nuomone. Progresas, nors ir lėtas, bet yra. Su Pranu draugaujam tam velnio sutvėrime feisbuke ir veik kasdien matau ką anas veikia. Kada ten modeliuosi, kai išvien konkursai su vaikais, kelionės po Lietuvą ir užsienį.