Mano manymu tokiais lėktuvais nereikėtų taip drąsiai skraidyti, nes padaręs klaidą (ar gedimo atveju) pilotas neturi galimybės evakuotis. O šis įvykis nusinešė ne tik lakūno gyvybę...
Na, jei taip būtų galvoję visi, tai dar iš medžių nebūtume išlipę... O ir šiaip pavojingiausias žmogaus išradimas yra lova - joje miršta apie 90 proc. žmonių. Išvada - nemiegokime lovose - jos mirtinai pavojingos (čia turėtų būti šypsenėlė, bet vis dar jų nerandu). Katastrofa šiurpi, bet bet kuri technika - nauja ar sena - savo aukas vis tiek susirenka, kad ir kaip saugotumeis.
Na bent jau man būtų mieliau matyti tą lėktuvą muziejuje stovintį, negu papiltą gabalais metalo lauže. Kam daryti pavojingus akrobatinius manevrus palei pat žiūrovų galvas, jei tas lėktuvas net ne tam sukurtas. Tegul daužo viską kas juda tada nebus net ką ateities kartoms parodyti...
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1313
Apmaudu dėl tragiško įvykio garsiose lenktynėse. Lietuvoj turbūt po tokio pasigirstų klyksmai „Uždaryti! Panaikinti! Uždrausti!“ (Tik kažkaip Nemuno žiedo dar neuždarė, nors per automobilių ar motociklų lenktynes ten irgi yra nelaimių pasitaikę.)
Panašu, kad Reno buvo ne akrobatinis manevras, o nebevaldomo lėktuvo pervirtimas. Gaila žiūrovų, veterano ir jo „Mustango“, nors tai jau ne istorinis lėktuvas - jie populiarūs tarp tokių lenktynių mėgėjų, ir joms ruošiant gerokai „tiuninguojami“.
Tai ne šventė, o lenktynės... O ten net ir "juodosios" technologijos naudojamos, siekiant išvesti varžovą iš kovos. Ir kiek jų dar bus, tokių avarijų ir katastrofų...