Įdėsiu ir reverso scan`ą. Bet metrika man nekelia pasitikėjimo. Ltn. Skaržinskas Antanas žuvo 1936.09.25 su lėktuvu Fiat CR.20 (Borto nr. Nr. 32). Tačiau su Fiat žuvo ne jis vienas, o gal čia ir ne Fiat`as....
Jei šiek tiek tikėti metrika, įvertinti kad lėktuvas biplanas ir sparnų forma panaši į Fiat CR.20, vietoves reljefą (lyguma Kėdainių apylinkėse), galimas variantas kad tai ltn.A.Skaržinsko avarija. Ltn. B.Šabono, o taip pat ltn.A.Kvietinsko lėktuvų avarijose lėktuvai pilnai suirę. Mok. lak. K.Smetonos, kpt. P.Nakrošiaus avarijų nuotraukos publikuotos. Avarinių tūpimų metu j.psk. Vasiliauskas 1938-12-03 sulaužė važiuoklę Fiat CR.20 35 lauke prie Taujėnų dvaro Ukmergės apyl.; 1937-05-23 j.psk.Masiulio Fiat CR.20 38 kapotavo Telšių raj. Stulpinų kaime; 1937-07-26 ltn. J.Grinciaus Fiat CR.20 30 kapotavo pajūryje tarp Šventosios ir Palangos.
Iš Fiat`ų avarijų prisimenu dar kpt. Vyliaus ir mjr. Karucevičiaus avarijas, kurios abi baigėsi lėktuvų nurašymais. Drąsiai galime atmesti Smetonos, Nakrošio, Janulevičiaus avarijas - jų nuotraukos žinomos.
Ką gi, tikriausiai metrika bus teisinga. Gal būt ateityje bus su kuo palyginti, tuomet 100 % būtume tikri kad tai tikrai ltn. Skaržinsko aviakatastrofa.
Be vartydas knygą A. Gamziukas, G. Ramoška „Lietuvos karinė aviacija 1919-1940“ 170 psl. radau forogrfaiją kurioje užsiksuota labai panašį avariją į šią. Joje lak. mokinio Aleksandro Morkevičiaus ( II puskarininkių lakūnų laida) nesėkmingas nutūpimas su ANBO VI (Borto nr. 53) 1935 m. Ką manote kolegos ar panašų?
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4088
Sakytum identiška avarija, arba ta pati, tačiau žiūrėk kaip nori - ne tas ratas nulūžęs. Na, o, bet, tačiau paimam ir apsukam vaizdą, oplia - ta pati avarija garantuotai.