Spėju, kad tai galėtų būti vokiečių gamybos lėktuvas Rumpler viena iš modifikacijų C.I-VII. Sutampa su mano pridedamoje nuorodoje esančiose nuotraukose įdomi varyklio konstrukcija, kampuota fiuzeliažo ir stabilizatorių forma. Gal ir klystu...
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4089
Rumpler C.I - buvo toks variantas. Tačiau, neatitinka stabilizatoriaus forma. Bei nepavyko rasti kito Rumplerio su tokios formos radiatoriumi. Pas mus buvo du skaidantys Rumpler C.I Abu jie turi "firminį", tik Rumpleriams būdingą radiatorių.
Albatros C.I - tai vienas pirmųjų šovusių į galvą ir labiausiai tikėtinų variantų. Tačiau, uodega identiška, bet tai būtų pirmasis C.I su tokiu radiatoriumi. Visi C.I turėjo radiatorius ant liemens šonų kaip, kad Alb B.II Beje, gal žinote kuo skyrėsi Alb C.I nuo Alb C.Ib ?
Manau, kad čia kažkas primodifikuota mūsų Karo aviacijos dirbtuvėse.
Dėkui nepatingėjusiems parašyti ir laukiu daugiau nuomonių.
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4089
Niekas nenori daugiau paspėlioti, tad teks parašyti teisybę. Aviacijos istoriko G.Ramoškos teigimu fotografijoje mokomasis Alb B.IIa.
Pirmuosius kelis metus Karo aviacijos dirbtuvėse pirmieji lėktuvai buvo renkami iš to ką turėjo, kai kurias dalis pasigaminant patiems, todėl natūralu, kad daug "nukrypimų"... Mūsų technikos istorija dar ilgus metus bus pilna paslapčių. Su Alb radiatoriais buvo visaip: buvo ir ant šonų, ir po viršutiniu sparnu. Tiek Alb B.II, tiek C.I