Kalbu apie 1940 ir esu įsitikinęs, kad tada prirašinėjimas ir "bardakas" buvo net nepalyginams su "brandžiu socializmu".
Manau kad labai klysti,nes tada buvo stalininiai laikai,už bet kokį pažeidimą ar prirašymą galėjai gauti kulką į kaktą ar sibire baltoms meškoms kasyti nugaras,geriausiu atveju pasėdėti keletą metų kalėjime. O ''bardakas'' prasidėjo jau vadovaujant Chruščiovui,tai yra po Stalino mirties.Be to Stalinas ypač daug dėmesio skyrė aviacijai,kai kurie lėktuvai ar jų varikliai buvo kopijuojami nuo užsienio jo asmeniu nurodymu,taip atsirado Li-2 ,nukopijuotas nuo DC-3,net kniedžių skaičius turėjo būti tas pats.Garsus rusiškas variklis AŠ-62 kuris buvo naudojamas naikintuvuose I-16 nukopijuotas nuo angliško Bristol''Pegasus'', ir t.t.Kai Stalino sūnus Vasilijus mokėsi skraidyti niekas nesiryžo jo išleiti savarankiškai su I-16 kuris buvo gana sudėtingas pilotuoti visi bijojo Stalino,o jei kas atsitiks.Tai buvo sugalvota I-15 ''Čaika'' perdirbti į dvivietę kad sūnelis galėtu saugiai išmokti skraidyti,taip atsirado mokomasis ,,DIT''. Taip kad jei kas ''tautos vadui ''būtu kas pakuždėjęs į ausį,o tokių tada netruko,kad skraido su susidėvėjusiais varikliais ar dar kur nors koks ''bardakas'' tai gerai būtu nesibaigę.
Kai Stalino sūnus Vasilijus mokėsi skraidyti niekas nesiryžo jo išleiti savarankiškai su I-16 kuris buvo gana sudėtingas pilotuoti visi bijojo Stalino,o jei kas atsitiks.Tai buvo sugalvota I-15 ''Čaika'' perdirbti į dvivietę kad sūnelis galėtu saugiai išmokti skraidyti,taip atsirado mokomasis ,,DIT''
Panašu į mitą, Kęstuti. Kaip sakoma, "argumentuokite šaltiniais, prašom"
Kai Stalino sūnus Vasilijus mokėsi skraidyti niekas nesiryžo jo išleiti savarankiškai su I-16 kuris buvo gana sudėtingas pilotuoti visi bijojo Stalino,o jei kas atsitiks.Tai buvo sugalvota I-15 ''Čaika'' perdirbti į dvivietę kad sūnelis galėtu saugiai išmokti skraidyti,taip atsirado mokomasis ,,DIT''
Panašu į mitą, Kęstuti. Kaip sakoma, "argumentuokite šaltiniais, prašom"
Šis mano aprašytas atvejis joks mitas,esu skaitęs rusų aviaciniuose forumuose net keliose vietose,pabandysiu paieškoti nuorodos.Man atrodo apie tai buvo rašoma dabartinės rusų firmos kuri vadinasi ''Aviarestauracija''puslapiuose,ji randasi Novosibirske,šios firmos restauruotais lėktuvais yra tekę skraidyti ir Jurgiui Kairiui Naujojoje Zelandijoje.Kas dažniau ''vaikšto''po internetą gal turi pasižymėjęs nuorodą apie šią firmą,aš neturiu.Jie yra yra atstatę nemažai antro pasaulinio karo lėktuvų,kiek žinau keletą I-16,I-15,La-9,japonų ''Zero'',Po-2,žiemą pakėlė ''Mig-3'',baigia ''Il-2'',visi skraidantys.
Tai ne "Čaikos". Šie lėktuvai su neįtraukiama važiuokle ("batukai" ant ratų). Beveik įsitikinęs, kad čia I - 15 bis. Ir dar - viršutinis sparnas lygus, o šie naikintuvai pavadinimą gavo būtent dėl lenkto prie liemens viršutinio sparno.
Manau kad labai klysti,nes tada buvo stalininiai laikai,už bet kokį pažeidimą ar prirašymą galėjai gauti kulką į kaktą ar sibire baltoms meškoms kasyti nugaras
O galėjai ir atvirkščiai - negauti kulkos būtent dėl prirašinėjimo. Šiandieninėje Kinijoje kyšininkus šaudo, kasmet dešimtimis, sodina tūkstančiais. Bet nereiškia kad ten nėra korupcijos.
Be to Stalinas ypač daug dėmesio skyrė aviacijai,kai kurie lėktuvai ar jų varikliai buvo kopijuojami nuo užsienio jo asmeniu nurodymu,taip atsirado Li-2 ,nukopijuotas nuo DC-3,net kniedžių skaičius turėjo būti tas pats.
Supainiojai legendas. PS-84 aka Li-2 buvo sąžinigai nupirtas, tai yra isigyta licenzija. Kopijavo B-29, pagal legendą iki kniedžių ir ant piloto krėslo kabančių kino kamerų
Garsus rusiškas variklis AŠ-62 kuris buvo naudojamas naikintuvuose I-16 nukopijuotas nuo angliško Bristol''Pegasus''
Tiksliau Wright Cyclone.
Kai Stalino sūnus Vasilijus mokėsi skraidyti niekas nesiryžo jo išleiti savarankiškai su I-16 kuris buvo gana sudėtingas pilotuoti visi bijojo Stalino,o jei kas atsitiks.Tai buvo sugalvota I-15 ''Čaika'' perdirbti į dvivietę kad sūnelis galėtu saugiai išmokti skraidyti,taip atsirado mokomasis ,,DIT''
Vasilijus Stalinas iš tikro skraidė DIT. Tik va kad DIT buvo sugalvotas specialiai jam sunkiai tikėtina. Kaip ir taisyklė buvo turėti lėktuvo mokomąją versiją. Be to, DIT sukurtas 1937, o Stalinas pilotuoti mokėsi 1939-1940. Kaip ir ankstokai susirūpinta. Stalino klasioko atsiminimai DIT
Lyginant su Čaika - kaip ir lygus. Esmė ne tame: nuotraukoje su restauruotais naikintuvais ( I - 15 bis) viršutinis sparnas su liemeniu jungiasi spyriais, važiuoklė neįtraukiama. O I - 153 viršutinis sparnas tarsi išauga iš liemens, važiuoklė įtraukiama Norint galima rasti dar ne vieną esminį skirtumą, bet tam reikia didesnės nuotraukos