Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Lietuvos Karo Aviacija 1919 - 40m. :: Kiti klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Kovinis radiusas
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
KĘSTUTIS A.
2010 Bir 29 d., 02:46
Užsiregistravęs dalyvis #25
Prisijungta: 2008 Lap 25 d., 00:56
Pranešimų: 136
eppanzer rašė ...

Kalbu apie 1940 ir esu įsitikinęs, kad tada prirašinėjimas ir "bardakas" buvo net nepalyginams su "brandžiu socializmu".

Manau kad labai klysti,nes tada buvo stalininiai laikai,už bet kokį pažeidimą ar prirašymą galėjai gauti kulką į kaktą ar sibire baltoms meškoms kasyti nugaras,geriausiu atveju pasėdėti keletą metų kalėjime. O ''bardakas'' prasidėjo jau vadovaujant Chruščiovui,tai yra po Stalino mirties.Be to Stalinas ypač daug dėmesio skyrė aviacijai,kai kurie lėktuvai ar jų varikliai buvo kopijuojami nuo užsienio jo asmeniu nurodymu,taip atsirado Li-2 ,nukopijuotas nuo DC-3,net kniedžių skaičius turėjo būti tas pats.Garsus rusiškas variklis AŠ-62 kuris buvo naudojamas naikintuvuose I-16 nukopijuotas nuo angliško Bristol''Pegasus'', ir t.t.Kai Stalino sūnus Vasilijus mokėsi skraidyti niekas nesiryžo jo išleiti savarankiškai su I-16 kuris buvo gana sudėtingas pilotuoti visi bijojo Stalino,o jei kas atsitiks.Tai buvo sugalvota I-15 ''Čaika'' perdirbti į dvivietę kad sūnelis galėtu saugiai išmokti skraidyti,taip atsirado mokomasis ,,DIT''. Taip kad jei kas ''tautos vadui ''būtu kas pakuždėjęs į ausį,o tokių tada netruko,kad skraido su susidėvėjusiais varikliais ar dar kur nors koks ''bardakas'' tai gerai būtu nesibaigę.
Į viršų
arecibo
2010 Bir 29 d., 08:27
Svečias
Kai Stalino sūnus Vasilijus mokėsi skraidyti niekas nesiryžo jo išleiti savarankiškai su I-16 kuris buvo gana sudėtingas pilotuoti visi bijojo Stalino,o jei kas atsitiks.Tai buvo sugalvota I-15 ''Čaika'' perdirbti į dvivietę kad sūnelis galėtu saugiai išmokti skraidyti,taip atsirado mokomasis ,,DIT''

Panašu į mitą, Kęstuti. Kaip sakoma, "argumentuokite šaltiniais, prašom"
Į viršų
KĘSTUTIS A.
2010 Bir 29 d., 10:12
Užsiregistravęs dalyvis #25
Prisijungta: 2008 Lap 25 d., 00:56
Pranešimų: 136
arecibo rašė ...

Kai Stalino sūnus Vasilijus mokėsi skraidyti niekas nesiryžo jo išleiti savarankiškai su I-16 kuris buvo gana sudėtingas pilotuoti visi bijojo Stalino,o jei kas atsitiks.Tai buvo sugalvota I-15 ''Čaika'' perdirbti į dvivietę kad sūnelis galėtu saugiai išmokti skraidyti,taip atsirado mokomasis ,,DIT''

Panašu į mitą, Kęstuti. Kaip sakoma, "argumentuokite šaltiniais, prašom"

Šis mano aprašytas atvejis joks mitas,esu skaitęs rusų aviaciniuose forumuose net keliose vietose,pabandysiu paieškoti nuorodos.Man atrodo apie tai buvo rašoma dabartinės rusų firmos kuri vadinasi ''Aviarestauracija''puslapiuose,ji randasi Novosibirske,šios firmos restauruotais lėktuvais yra tekę skraidyti ir Jurgiui Kairiui Naujojoje Zelandijoje.Kas dažniau ''vaikšto''po internetą gal turi pasižymėjęs nuorodą apie šią firmą,aš neturiu.Jie yra yra atstatę nemažai antro pasaulinio karo lėktuvų,kiek žinau keletą I-16,I-15,La-9,japonų ''Zero'',Po-2,žiemą pakėlė ''Mig-3'',baigia ''Il-2'',visi skraidantys.
Į viršų
KĘSTUTIS A.
2010 Bir 29 d., 10:19
Užsiregistravęs dalyvis #25
Prisijungta: 2008 Lap 25 d., 00:56
Pranešimų: 136
Restauruoti Po-2 ir ,,DIT'' Čaika:



I-16:



[ Redaguota 2010 Bir 29 d., 10:43 ]
Į viršų
Prunce
2010 Bir 29 d., 11:59
Užsiregistravęs dalyvis #66
Prisijungta: 2009 Kov 23 d., 21:46
Pranešimų: 838
Tai ne "Čaikos". Šie lėktuvai su neįtraukiama važiuokle ("batukai" ant ratų). Beveik įsitikinęs, kad čia I - 15 bis. Ir dar - viršutinis sparnas lygus, o šie naikintuvai pavadinimą gavo būtent dėl lenkto prie liemens viršutinio sparno.

Į viršų
AntanaZ
2010 Bir 29 d., 12:59
AntanaZ
Užsiregistravęs dalyvis #143
Prisijungta: 2010 Bal 29 d., 08:28
Pranešimų: 299
Viršutinis sparnas nėra lygus - įsižiūrim....
Į viršų
mindozee.mig3
2010 Bir 29 d., 14:48
Užsiregistravęs dalyvis #58
Prisijungta: 2009 Vas 26 d., 23:56
Pranešimų: 468
Puslapis apie restauruotus "Mig-3", foto, video.
nuoroda
Į viršų
Lima
2010 Bir 29 d., 17:54
Užsiregistravęs dalyvis #153
Prisijungta: 2010 Bir 29 d., 17:02
Pranešimų: 18
Manau kad labai klysti,nes tada buvo stalininiai laikai,už bet kokį pažeidimą ar prirašymą galėjai gauti kulką į kaktą ar sibire baltoms meškoms kasyti nugaras

O galėjai ir atvirkščiai - negauti kulkos būtent dėl prirašinėjimo. Šiandieninėje Kinijoje kyšininkus šaudo, kasmet dešimtimis, sodina tūkstančiais. Bet nereiškia kad ten nėra korupcijos.

Be to Stalinas ypač daug dėmesio skyrė aviacijai,kai kurie lėktuvai ar jų varikliai buvo kopijuojami nuo užsienio jo asmeniu nurodymu,taip atsirado Li-2 ,nukopijuotas nuo DC-3,net kniedžių skaičius turėjo būti tas pats.

Supainiojai legendas. PS-84 aka Li-2 buvo sąžinigai nupirtas, tai yra isigyta licenzija. Kopijavo B-29, pagal legendą iki kniedžių ir ant piloto krėslo kabančių kino kamerų

Garsus rusiškas variklis AŠ-62 kuris buvo naudojamas naikintuvuose I-16 nukopijuotas nuo angliško Bristol''Pegasus''

Tiksliau Wright Cyclone.
Kai Stalino sūnus Vasilijus mokėsi skraidyti niekas nesiryžo jo išleiti savarankiškai su I-16 kuris buvo gana sudėtingas pilotuoti visi bijojo Stalino,o jei kas atsitiks.Tai buvo sugalvota I-15 ''Čaika'' perdirbti į dvivietę kad sūnelis galėtu saugiai išmokti skraidyti,taip atsirado mokomasis ,,DIT''

Vasilijus Stalinas iš tikro skraidė DIT. Tik va kad DIT buvo sugalvotas specialiai jam sunkiai tikėtina. Kaip ir taisyklė buvo turėti lėktuvo mokomąją versiją. Be to, DIT sukurtas 1937, o Stalinas pilotuoti mokėsi 1939-1940. Kaip ir ankstokai susirūpinta.
Stalino klasioko atsiminimai
DIT
Į viršų
Prunce
2010 Bir 29 d., 22:56
Užsiregistravęs dalyvis #66
Prisijungta: 2009 Kov 23 d., 21:46
Pranešimų: 838
AntanaZ rašo:
Viršutinis sparnas nėra lygus - įsižiūrim....

Lyginant su Čaika - kaip ir lygus. Esmė ne tame: nuotraukoje su restauruotais naikintuvais ( I - 15 bis) viršutinis sparnas su liemeniu jungiasi spyriais, važiuoklė neįtraukiama. O I - 153 viršutinis sparnas tarsi išauga iš liemens, važiuoklė įtraukiama Norint galima rasti dar ne vieną esminį skirtumą, bet tam reikia didesnės nuotraukos
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook