Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Lietuvos Karo Aviacija 1919 - 40m. :: Kiti klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Kovinis radiusas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Nerijus B.
2010 Bir 18 d., 21:27
Užsiregistravęs dalyvis #141
Prisijungta: 2010 Bal 24 d., 10:50
Pranešimų: 276
Skridimo nuotolis paskaičiuojamas įvertinat 10% rezervą, tai nurodoma visuose lėktuvų tech. duomenyse, niekada nesakoma, kad skrendama iki paskutinio benzino lašo.
Skrendant maršrutu yra skrendama ekonomiškiausiu režimu, čia vėlgi priklausomai nuo lėktuvo ir variklio tipo, galimi kreiseriniai režimai 75% gali būti 70%, ar 64%. Variklio amžius arba išsidėvėjimas turi įtakos kuro sąnaudoms, taigi kas sako, kad neturi tas neteisus, palyginimui pateikiu pvz. naujo 35 ltr. per val., o padėvėtas gali sunaudot 50-55 ltr. per val. Na o dažymas kovinėms mašinoms įtakos neturi, dažymas ir sklandens (planerio) paviršiai aktualūs sklandytuvams.
Į viršų
Nerijus B.
2010 Bir 18 d., 21:29
Užsiregistravęs dalyvis #141
Prisijungta: 2010 Bal 24 d., 10:50
Pranešimų: 276
Beje skirtingas sąnaudų santykis yra žvaigždiniui ir V formos varikliams.
Į viršų
Prunce
2010 Bir 18 d., 21:54
Užsiregistravęs dalyvis #66
Prisijungta: 2009 Kov 23 d., 21:46
Pranešimų: 838
Apie kokį variklio padėvėjimą kalbama koviniams lėktuvams? Keliems skrydžiams buvo apskaičiuotas bombonešis, smogiamasis lėktuvas, naikintuvas? Nuo 1 iki 10, kai kuriais atvejais - 15 skrydžių. Ir tik retos išimtys sulaukdavo 30 ar 40 skrydžio. Net ir didžiausi asai savo pergales surinko ne vienu lėktuvu ir buvo ne kartą ir ne du numušti. Paprasčiausiai, kovinis veikimo spindulys skiriasi nuo užduoties tipo. Vienoks jis bus naikintuvui - perėmėjui, kai reikia greitai pakilti, sutikti ir sunaikinti priešo lėktuvus - tada ir degalų nereikia jokių papildomų bakų kabinti, kitoks lydėjimo naikintuvui, lydinčiam bombonešius į frontą, dar kitoks - lydinčiam bombonešius į tolimų taikinių priešo teritorijoje bombardavimą. O į artimo veikimo bombonešį tikrai niekas nepils degalų daugiau, negu reikia nuskristi ten, atbombinti ir grįžti + kokie 10 proc atsarga - geriau vieną kitą papildomą bombą ar NURS - ą pasikabinti. O va, tolimo veikimo bombonešiai kartais skrisdavo į vieną galą: Japonijos bombardavimas (Dulitlio reidas), Rumunijos Ploešti naftos perdirbimo gamyklų bombardavimas... Dažniausiai tokie reidai pasibaigdavo net be naikintuvų apsaugos - nė vienas iš jų netempdavo tiek, kiek maksimaliai pakrautas Liberatorius ar Tvirtovė... O kai kalbama apie I - 16, tai jo tipų buvo gana nemažai ir turėjo jie visai skirtingas charakteristikas. O dengti jau buvo metalu, kurio dažų nusilupinėjimas ar nuskilimai tikrai minimaliai įtakojo jo kuro sąnaudas ir greitį. Drobe dengti buvo tik eleronai(?) ir vairai.

[ Redaguota 2010 Bir 18 d., 21:58 ]
Į viršų
eppanzer
2010 Bir 18 d., 22:58
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490

Pakartosiu savo atsakymą, liečiantį ir Bf-109 iš kito forumo:
Štai čia http://base13.glasnet.ru/text/ap/109e.htm pateikia kiek kitokius skaičius:
"Дальность полета - 663 км на 5000 м при 62,5% мощности" ("skrydžio tolis - 663 km 5000 m aukštyje 62,5% galingumu")
Ten pat:
"Было и одно неприятное обстоятельство, уменьшавшее вес численного превосходства Luftwaffe: немало "Эмилей" оказалось на земле из-за недостатка топлива, не дотянув до точек подскока. Малый радиус стал камнем преткновения в карьере Bf.109E." verčiu "Buvo ir viena nemaloni aplinkybė, mažinanti Luftwaffe kiekybinio pranašumo svorį: nemažai "emilių" atsidūrė ant žemės dėl kuro trūkumo, nepasiekę tarpinių taškų. Mažas radiusas tapo kliūtimi Bf.109E karjeroje." Skyrius "Karas vakaruose".

Siūlau paskaityti ir šį dokumentą http://bdsa.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=375&Itemid=30. Nors jame tvirtinama, kad su skrydžio toliu viskas gerai, mano sovietiniai prisiminimai į šį įsakymą žiūri kiek kitaip.

[ Redaguota 2010 Bir 18 d., 22:58 ]
Į viršų
arecibo
2010 Bir 18 d., 23:45
Svečias
"Čaikų" galimybės kare su Suomija:


M.Maslov'as "Истребитель И-153 'Чайка' "
Į viršų
eppanzer
2010 Bir 19 d., 05:10
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
I-153 praktinis skridimo tolis - 740 km.
http://www.airwar.ru/enc/fww2/i153.html
Vadinasi, kovinis radiusas sudaro apie 25 proc. praktinio skrydžio tolio?
Tada visai natūralu, kad I-16 kovinis radiusas 120-130 km?
Į viršų
arecibo
2010 Bir 19 d., 07:01
Svečias
Dar vienas šaltinis, parodantis tikruosius lėktuvų veiklos atstumus :




Į viršų
Gintautas
2010 Bir 19 d., 09:09
Užsiregistravęs dalyvis #17
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 09:54
Pranešimų: 1
Kodėl? Ir kodėl būtent 150 km?


1940 m. liepos mėnesį vienas sovietų ekipažas pakiles iš Lietuvos nusileido Vokietijoje, Klaipėdos mieste, pasiklydo, nors skridymo sąlygos buvo geros. Dabar po ranka neturiu to dokumento iš kurio butent aerodromo pakilo, bet atrodo , kad iki sienos buvo tikrai nedaugiau 150 km
Į viršų
arecibo
2010 Bir 19 d., 16:02
Svečias
Štai koks naikintuvo I-16 skirtingų tipų skrydžio nuotolio diapazonas :

Į viršų
eppanzer
2010 Bir 19 d., 16:29
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
Aha, toksai pat ir www.airwar.ru. Čia yra skrydžio tolis, o štai koks kovinis radiusas - kol kas nerandu.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook