Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Dėkui Rimui už 51-ojo brėžinuką.
O dabar mėginsime prikelti šitą temą ir rimčiau "parakinėti" Anbo 51-ąjį.
Taigi, kas man užkliuvo už akių: Anbo V apačia po abiejomis sėdynėmis dengta skarda. Panašu, kad 51 irgi. Tačiau, įdomu tai, kad 51 dugnas atidaromas, ko nebuvo (?) penktuke. Fotografijose matosi, kad dugnas atidarytas, greičiausiai viena pusė kabo ant vyrių. Manyčiau tai padaryta patogesniam įv. mazgų, lynų, skridinių patikrinimui ir priežiūrai. Nežinau kaip jums, bet man šie "dangčiai" šiokia tokia naujiena, ko nežinojau. O jums?
Albumas negausus, nedžiugina ir daugelio fotografijų kokybė, tačiau pradžia yra. Net neabejoju, kad ateityje papildysime, gal net ir kokybiškomis fotografijomis, kaip, kad ANBO-V fotoalbume Įdomu kokios priežastys lėmė, kad ANBO-51 gana retai sutinkamas fotografijose? Trumpas tarnybos laikas? Galima būtų sakyti fotografijos tebeguli archyvuose, bet kad ir privačių kolekcininkų albumuose nedažnai sutikti 51-ąjį...
Mokinių lakūnų treniruočių skraidymų metu Kauno aerodrome ANBO 51 bort.Nr.80 propeleriu sukapojo anksčiau nutūpusio ANBO 51 bort.Nr.82 kairįjį sparną. Abu lakūnai sužeidimų išvengė.
Norėjau paklausti kiek ne į temą, tokio techninio klausimo: ar nekyla problemų su fotografavimu LCVA? Man buvo piktokai paaiškinta, kad dokumentų skaitykloje fotografuoti draudžiama. Kaip yra iš tikrųjų?