Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1303
eppanzer rašė ...
Kodėl? Ir kodėl būtent 150 km?
Tiesiog pagalvojau, kad priklausomai nuo lakūno pasiruošimo turėtų būt paliktas rezervas klaidžiojimui O 150 km. - artimas minimiems apvalus skaičius - tarkim, pažįstama lakūnui bazės aplinka.
eppanzer rašė ...
Aha, toksai pat ir www.airwar.ru. Čia yra skrydžio tolis, o štai koks kovinis radiusas - kol kas nerandu.
Matyt, naikintuvams, skirtingai nuo bombonešių, tai nėra apibrėžtas dalykas. Dalyti skridimo nuotolį pusiau su rezervu ir atimti užduočiai skirtą laiko dalį, atsižvelgiant, kad užduoties vykdymo metu variklis dirba artimu maksimaliam režimu. Kaip ir rekomendacija aerodromus rengti iki 25 km nuo fronto linijos - esmė, kiek laiko ir kas bus veikiama fronte.
Kolegos, ar esate matę ar girdėję apie papildomus bakus Lietuvos karo aviacijos naikintuvams? Kaip suprantu, tokios praktikos ir netgi bandymų nebuvo, nes greičiausiai nebuvo ir didelio poreikio.
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1303
Papildomi bakai reikalingi tolimiems perskridimams. Tuo tarpu Lietuvos teritorijoje ar kalbant apie galimus veiksmus artimame fronte to visiškai nereikėjo. J.Mikėnui standartinio FIATo bako (neaišku netgi, ar pilno) beveik pakako nuskristi iki Rygos
Gink Dieve ir man neteko girdėti Išsigandau, kad nepražiopsočiau tokią detalę. Iki Rygos ir automobilis nuvažiuodavo, ne tik FIAT'as nuskrisdavo. o štai pailginti patruliavimo laiką papildomi bakai galėjo.
Mano Sparnuose, kolega Andrius Rimkevičius į Egidijaus pateiktus klausimus atsako:
2. Susidevejimas itakoja labai nezenkliai - tikrai galima to nevertinti
Teks pritarti kolegai Nerijui B. ir pakritikuoti A.Rimkevičiaus atsakymą: St.Baipšys Nuotykiai padangėje ir žemėje: Ltn. Brazauskas, gavęs iš kpt. Liorento pastabą dėl atsilikimo rikiuotėje, mėginopaaiškinti, kodėl taip atsitiko, būtent, kad jo lėktuvo motoras jau yra išdirbęs 100 val., netekęs galingumo ir turįs būti pasiųstas į dirbtuves remontuoti ("Ansaldo" motorai kas 100 išdirbtų valandų turėjo būti iš pagrindų perremontuojami)". P. 68. Dar kartą ačiū Nerijui B. už jo pateiktus skaičius. Spėju, kad pas sovietus 1940 tikrai nemažai lėktuvų galėjo būti su viršytu variklio resursu ir reikalingų remonto, bet neremontuojamų.
Aš suabejočiau dėl to, kad nemažai lėktuvų buvo su viršytu variklio resursu, nes nežinome konkretaus lėktuvų skaičiaus ir koks buvo nustatytas resursas varikliui. Tiek lėktuvui tiek varikliui resursai grindžiami atliekant paskaičiavimus ir aišku bandymus. Be to ekploatacijos metu resursas gali būti koreguojamas turint lyderį. O lėktuvams ir varikliams reglamento darbai ir kapitaliniai remontai atliekami pagal gamintojo nustatytą laiką. Šitų gamintojo reikalavimų turi visi laikytis.