Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Lietuvos Karo Aviacija 1919 - 40m. :: Kiti klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Technologinis lygis. Aliuminio panaudojimas
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
stystas.metalas
2010 Geg 08 d., 13:13
Užsiregistravęs dalyvis #140
Prisijungta: 2010 Bal 19 d., 23:29
Pranešimų: 3
Skaitant apie Lietuviškas konstrukcijas randu kartais ,kad buvo naudojamas aliuminis korpuso konstrukcijoje.
Kyla toks klausimas aliuminio konstrukcijose sujungimai yra viena iš sudėtingiausių vietų .Todėl teko girdėti, kad pagal aliuminio sujungimo būdą galima nustatyti koks buvo konkretaus gamintojo taip sakant techninis lygis.
Tai leistų spresti ir apie konkrečių dirbtuvių pagaminamos produkcijos lygį,bei jo konkurencingumą rinkoje.
Gal kas nors turi kokios nors info. apie tai gal yra mačiusių konstrukciniuose brėžiniuose minimas vietas.
Ir antras klausimas ar buvo naudojama lieto aliuminio konstrukcijos , žinoma domina tik savos gamybos.

[ Redaguota 2010 Geg 09 d., 01:49 ]
Į viršų
mureika
2010 Geg 09 d., 16:44
Užsiregistravęs dalyvis #82
Prisijungta: 2009 Geg 30 d., 18:09
Pranešimų: 220
Klaustukų nebuvimas nieko neprimena?
Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Geg 09 d., 18:31
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4058
mureika rašė ...

Klaustukų nebuvimas nieko neprimena?


Primena. Apie lėktuvų konstrukcijų ypatumus galima paskaityti G.Ramoškos studijose apie ANBO. Jos visos šioje svetainėje, A.Gustaičio puslapyje

Savos gamybos aliuminio liejinių manau nebuvo daug. ANBO-IV ir 41 liemenys iš duraliuminio vamzdelių, sujungtų kniedėmis ir varžtais plieniniuose antgaliuose. Kai kurių lėktuvų uodegos buvo duraliuminio konstrukcijos, lėktuvų liemenų dalys dažniausiai buvo dengtos duraliuminio lakštais ir t.t.
Į viršų
sky76v
2010 Geg 09 d., 22:33
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1268
Pagrindinė aliuminių detalių technologija buvo kniedijimas. Kai kas galėjo būti virinama (nors tam reikalingos tam tikros priemonės). Nemanau, kad aviacijos dirbtuvėse buvo priemonių aliuminio liejimui - tokios detalės daugiausiai naudojamos varikliams, kitiems konstrukcijos elementams pakanka paprastesnių technologijų.
Į viršų
sky76v
2010 Geg 10 d., 19:07
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1268
P.S. Atsakiau, nes pagalvojau, kad gal bus įdomu ir kam nors klausiančiam su klaustukais.
Gaila, oponentą užbanino anksčiau, nei sulaukėm išvadų, koks niekam tikusiai žemas tada buvo Kauno dirbtuvių lygis
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook