Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Lietuvos Karo Aviacija 1919 - 40m. :: Lietuviškos konstrukcijos. Konstruktoriai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Dobi I kabinos interjeras
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Audra
2022 Lap 17 d., 22:17
Užsiregistravęs dalyvis #16588
Prisijungta: 2013 Rgs 19 d., 18:20
Pranešimų: 100
Iš gerbiamo G.Ramoškos straipsnio: "Eleronai valdomi plieninių vamzdelių traukėmis nuo kabančios vairolazdės."
Gan įdomu, kad tiek dėmesio skirta kuro bakui, prietaisams, varikliui, o toks išskirtinis sprendimas praslydo pro visų akis. Gal tokio varolazdės tvirtinimo ir nebuvo, bet pati idėja (ir visų gerbiamo autoriaus apie tai užsiminimas) turėjo sukelti aptarimų audrą. Gal aš ir neteisus arba atsilikęs jau nuo senai išpainiotų klausimų.
Į viršų
sky76v
2022 Lap 18 d., 20:59
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1268
Taip, neatidžiai peržvelgiau straipsnį.
Gal mintis apie kabančią vairolazdę Gyčiui atėjo pagal analogiją su vėlesnėmis J.Dobkevičiaus konstrukcijomis.
Čia pateikiamuose žurnalų straipsniuose rašoma:

„The controls are quite standard, and all control wires are internal.“

„Die Steuerung ist eine normale Knüppelsteuerung. Sämtliche Seile und ruderheel sind in Rumpf angeordnet.“
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook