Arba bako viršaus skarda pratęsta užprofiliuoti prietaisų lentą.
Velėsnej DOBI-I modifikacijoje matosi, kad bako skarda nėra pratęsta. Ta dalis kur turėtų būti kaip prietaisų lenta, nudažyta tokia pat spalva kaip ir visas bakas. Aišku pilna vaizdą uždengia šoniniai kabinos gaubteliai. Nuspalvintoj nuotraukoj pasimatė kad gaubteliai turejo krašto paminkštinimą
Nejaugi visi variantai išsęko? Kodėl prisiminta tema po 1,5 metų? Šiuo metu man (ir ne tik mane) tapo vėl aktualu ir labai domina vairalazdės tvirtinimas. Užsiminta kad ji kabanti. Gal kas žino iš kur paimtas kabinos vidaus piešinukas - ar tai remiantis dokumentais/ aprašymu/ prisiminimais, ar tik prialaidos? Dėl nuotraukos aukščiau taip pat yra variantas - tai ne bako sienelė, o "kiaurymė" vietoj nuimtos prietaisų lentos. Bako sienelė giliau.
Na, apie kabančią vairalazdę "DOBI-1" pirmą kartą girdžiu. Tokia žemasparnio monoplano atveju netikslinga - tik padidins valdymo trosų pravedžiojimo sudėtingumą. Apie tai, kad vairalazdė kabanti, atrodo, buvo rašoma "DOBI-2" ar "DOBI-3" aprašyme. Dabar neturiu po ranka "Plieno sparnų" su šių lėktuvų aprašymu. Bet šie buvo aukštasparniai, tai jiems tokia vairalazdės konstrukcija tiko.
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1313
DOBI-I galima vadinti vidursparniu. Įkišti kabančios vairolazdės mechanizmą į baką nebūtų labai paprasta, o nuo sparno aukščio ji, ko gero, turėtų būti pieštuko ilgio. Ir straipsnyje apie jį kabanti vairolazdė neminima.