Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4089
Kaip ir gretimoje temoje besipuikuojantis vokiškas "Biukeris", taip ir šios temos herojus Gladiatorius neatsisakė ramiai pastovėti kol padariau keletą fotografijų. Jei kažkam reikės kažkurių fotografijų geresne rezoliucija-kreipkitės. Kopijuojant ir publikuojant fotografijas kituose internetiniuose puslapiuose būtina pilna nuoroda į šią temą. Paveikslėliai kaip visada paspaudus padidės.
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4089
Čia Gladiatorius II . Pagrindinis išdavikas:
Čia nurodyti gamybos metai ir variklio tipas: MERCURY VIII, o toks buvo Gladiatoriuje II, o pirmukas buvo su Bristol Mercury IX. Išoriškai jie skyrėsi nedaug. Lentelėje esančių kitų skaičių dar nešifravau.
Kiek man žinoma, tame muziejuje visgi yra paskutinių serijų Mk.I. Antrieji turėjo tik išskirtinai trimenčius propelerius.. Juos buvo nuspręsta iš dvimenčių pakeisti į trimenčius dėl tų pačių priežasčių, kap ir ANBO - IV/-41 atveju: dvimentis propeleris nebeišnaudojo pilnai variklio galimybių. Taigi, manyčiau, kad šiame muziejuje, visgi, eksponuojamas paskutinių serijų Gladiator Mk.I., nors jame jau sumontuotas variklis, būdingas Mk.II modifikacijai. Gal kas turit kitokių duomenų? Būtų malonu apie tai išgirsti.
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4089
Taip Pranas teisus, mane suklaidino variklis. Ten I-asis Gladiatorius. O dėl propelerio tai sunku pasakyti kodėl dvimentis, bet greičiausiai bus taip kaip Pranas sako. Jei teks ten grįžti bandysiu paklausti muziejininkų.
Ta skardinė, greičiausiai, muziejaus darbuotojų išmonė. Kai kurie lėktuvai mėgsta leisti tepalus, nors ir seniai nebenaudojami. Tai, siekiant išsaugoti švarą, ir kabinamos visokios talpos po galima nutekėjimo vieta. Kartais būna, kad lašelis - kitas per savaitę į ją ir įkrenta.
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4089
Be abejonės, muziejuose ar šiaip angaruose kibirai, bliūdeliai, kepimo "blėkos" ir kt. neatsiejamas atributas. Alyva linkusi sunktis nors tu ją ką... Ypač jei aparatas skraidantis.