Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Šiandien man pozavo vienas pažįstamas lėktuvas. Keletas neypatingų fotografijų, tačiau gal pravers kokiam modeliuotojui ar šiai rimčiau besidominčiam bus smalsu apžiūrėti šiek tiek iš arčiau. Aišku, norėtųsi labiau palandžioti, arčiau prieiti, bet yra kaip yra, reikia džiaugtis tuo ką turime. Jei kažkam reikės kažkurių fotografijų geresne rezoliucija-kreipkitės. Kopijuojant ir publikuojant fotografijas kituose internetiniuose puslapiuose būtina pilna nuoroda į šią temą. Paveikslėliai kaip visada paspaudus padidės. Iškart klausimas: kas per ta tamsi triūba aiškiai matoma 2 nuotr. nuo viršaus, variklio apačioj?
Na nelabai pritariu , bet ir neprieštarauju. Mažai išmanau tokius dalykus , bet manau jog tais metais vokiečiai jau žinojo jog dūmai gaunasi , kai degų skystį lašini ant įkaitusio išmetimo vamzdžio, tai abejoju jog reikėjo konstruoti ir montuoti kažkokį papildomą prietaisą prie lėktuvo dūmams išgauti... Bet įdomu koks ten užrašas su rodyklėle. Ar neskaitėte Nerijau?
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Dėkui Sauliau, o su Grenadierium norėčiau pasiginčyti: peržiūrėjus senas nuotraukas su "Jungmanu" tokio "priboro" neteko matyti, nepavyko nieko panašaus rasti ir googlės pagelba, tačiau reiktų neužmiršti, kad šis lėktuvas ir dabar skraido bei atlieka programas, tai gal čia koks šiuolaikinis daugiaspalvis dūmų leidėjas... Gegužės 2 (jei nieks nesutrukdys) važiuosiu "gyvo" pažiūrėt...
Na Nerijau aš tikrai nenoriu ginčytis , tai tik mano nuomonė, o visą teisybę manau sužinosi nuvykęs į tą renginį , gal atsiras koks pilotas jungmano ar nusimanantis žmogus
Lėktuvams atliekant akrobatinius skrydžius balti dūmai gaunami į išmetimo kolektorių purškiant parafiną, dizelinį kurą arba aliejų. Taigi nemanau, kad šitos jūsų minimos "triūbos" funkcija yra išgauti dūmus. Aš galvočiau, kad šis vamzdis galetų būti koks tepalo radiatorius arba kaukimą keliantis įrenginys (kaip kad turejo JU-87), tiksliau galima būtų pasakyt turint to daikto foto iš priekio.