Kiek zinau ją atliko zymus rusu lakūnas Piotras Nesterovas su savuoju ,, njuporu" . Gaila dar nesu mates to ,, njuporo" o seip jei kam įdomu apie patį Nesterovą galėsiu įdėt info
Dar viena oro artista zinau taj Čkalovas jis ore isdarinėdavo visokias savo sugalvotas figuras. O seip gal kas gali iditėt kokių njuporo nuotraukų jei turit nes as nerandu
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4089
Rusai visuomet bandė pasigrobti technikos laimėjimų laurus sau. Nors realiai visada vėlavo su technikos pažanga... Možaiskiui bando užkabinti pirmojo skrydžio su vidaus degimo varikliu šlovę, nors visi žino, kad tokį skrydį pirmieji atliko broliai Raitai. Tas pats ir su "mirties kilpa". Pirmasis ją atliko prancūzas Adolf Pegout. Jis kilpą atliko 1913m. rugsėjo 4d. su Bleriot tipo lėktuvu, o Piotras Nesterovas su Niupor IV kilpą atliko kažkur po mėnesio. Tiesa, reiktų paminėti, kad terminas "mirties kilpa" atsirado būtent po Nesterovo atliktos figūros. Dėl pirmojo taranavimo - niekas nesiginčija. Bet ar tai šlovė - samoninga savižudybė...??? Diskutuotina... Man pav. jokio žavesio ar pagarbos nekelia japonai - kamikadzės. Kvaili, sugadintos psichikos savižudžiai, ir tiek....
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4089
egiz rašė ...
Nieuport IVG Часть: 11-й КАО Номер: XI/1 Пилот - поручик Петр Николаевич Нестеров. 27-го августа 1913 г. он совершил на этом самолете свою знаменитую 'петлю'. (naudotas šaltinis) ПАЛИТРА КРЫЛА АРХИВ ПРОФИЛЕЙ АВИАКАМУФЛЯЖА v.4.72
(norėjo kabinti austrą važiuokle, bet nepataikė - ir trenkėsi visu lėktuvo priekiu).
O japonų kamikadzės - desperatiškai praktiškas pralaimimo karo sprendimas - kadangi dauguma tik mokymą baigusių lakūnų patekę į frontą žūna - tai tegu žūna bent jau padarydami daugiausia nuostolių...
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1318
During this time the Julian calendar continued to diverge from the Gregorian. In 1700 the difference became 11 days; in 1800, 12; and in 1900, 13, where it will stay till 2100.