Vokietis nedarys to dėl mados. Juo labiau kariniam lėktuvui. Bf-109 bakas už svorio centro, taip kad skrendant centruotė keitėsi. Be to buvo montuojama fotoaparatūra, deguonies aparatųra. Visatai už piloto kabinos. Aišku dėl to skrydžio netu centruotė nesikeitė, bet vienkartinis stabilizatoriaus nustatymas buvo reikalingas. Dėl spyrių. jie tvirtinami per rutulinius šarnyrus "obuoliukus", kurių sukimosi ašis, ir stabilizatoriaus sukiojimosi ašis yra vienoje tiesėje.
In July 2016 at the EAA AirVenture Oshkosh, a restored CH-300 (on wheels, not on floats as in the picture above) was brought by the current owner John Pike. This is a second CH-300 known to be in flying condition (and the only one currently flying).[3]
Turiu omenyje, kodėl jos registracijos numeris NC 688E?
„The previous owner of the 1929 CH-300 here at EAA AirVenture Oshkosh 2016 had registered the airframe with the same N-number as Bellanca Lithuanica. The plan was, after restoration, to recreate the path Lithuanica set out on from New York City to Kaunas, Lithuania, in 1933.“
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1314
Julius Sakas dar nebaigęs atstatymo rezervavo savo „Bellancai“ numerį N688E (pagal JAV nuostatus laisvi registracijos numeriai gali būti skiriami pakartotinai kitiems lėktuvams). John Pike nusipirkęs iš Sako per dvejus metus atstatė lėktuvą, o registracijos numerio nekeitė. Bet dabar pardavė „Bellancą“ Warrenui Wrightui iš Kanados, kuris žada perregistruoti lėktuvą ten kodu CF-ATN (irgi nuo prieškarinės kanadiečių „Bellancos“, kurios dalys buvo panaudotos atstatymui).