Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Lietuvos Karo Aviacija 1919 - 40m. :: Kiti klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Lėktuvas prieš tanką
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
eppanzer
2010 Kov 11 d., 13:37
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
Na, kolegos iš kitų forumų Il-2 tokiu nepažeidžiamu nelaiko. Būtų įdomu rasti rimtos informacijos su aiškiai pagrįstais duomenimis apie jo šarvų privalumus ir trūkumus.
Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Kov 11 d., 16:57
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
Kovo 11-osios proga, svetainėje paskelbtas kolegos eppanzer (E.Papečkys) straipsnis:
Į viršų
Juozas
2010 Kov 11 d., 17:55
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:29
Pranešimų: 360
eppanzer rašė ...

Na, kolegos iš kitų forumų Il-2 tokiu nepažeidžiamu nelaiko. Būtų įdomu rasti rimtos informacijos su aiškiai pagrįstais duomenimis apie jo šarvų privalumus ir trūkumus.

Aš taip pat nelaikau. Sovietinė propagandos mašina šį lėktuvą pavadino skraidančiu tanku. Galėčiau sutikti su minėtu teiginiu, tik ne dėl nepažeidžiamumo, bet dėl svorio (sunkus kaip tankas). O jeigu rimtai, tai vokiečiai jį laikė sunkiai numušamu. Čia jau nebe mano, o Liuftwafės specialistų nuomonė. Rezultatyviausio Liuftwafės piloto E. Hartmo, suvestinėje, iš 352 numuštų lėktuvų, Il-2 tik 23. O jis buvo laikomas geriausiu Il-2 ekspertu. Taigi su skaičiais nepasiginčysi...
Radęs laiko, galėčiau parinkti medžiagos apie minėtą lėktuvą. Juo labiau, kad jis truputį susijęs su Lietuva, tiksliau su Karo aviacijos dirbtuvėmis.

[ Redaguota 2010 Kov 12 d., 17:33 ]
Į viršų
mureika
2010 Kov 11 d., 19:13
Užsiregistravęs dalyvis #82
Prisijungta: 2009 Geg 30 d., 18:09
Pranešimų: 220
Nerijus Korbutas rašė ...

Kovo 11-osios proga, svetainėje paskelbtas kolegos eppanzer (E.Papečkys) straipsnis:


eppapanzer geras straipsnis,trumpai aprašytos lėktuvų galimėbes prieš tankus,taip pat situacija Lietuvoje ir apie Il-2 apie kuriuos taip diskusijos paskutiniu metu virė
Į viršų
eppanzer
2010 Kov 11 d., 19:15
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
Būtų labai įdomu. Mintis dėl sunkumų kovoti su Il-2 labai įdomi, tiesiog neskaičiau Hartmano prisiminimų ir man ši mintis nauja. Tikrai, jeigu toksai asas sako kad juos numušti sunku, vadinasi taip ir yra. Ko gero čia įtakos turėjo ir šaulio 12,7 mm UBT?
Gerbiu visus kolegas, bet jūsų (ar tavo, jeigu pačiam tai priimtina) kolega Juozai kompetencija ir žiniomis visiškai neabejoju. Be jokios piktos valios ar sarkazmo sakyčiau kad Hartmano atveju skaičius gali pasakyti ir kitką. Pvz., įdomu kiek iš numuštų lėktuvų yra naikintuvų ir kiek žemės taikiniams atakuoti skirtų lėktuvų, kaip jie išsidėstę pagal metus ir šalis.
Sąsajos su Karo aviacijos dirbtuvėmis domina be galo. Nekantriai lauksim paaiškinimo!
Į viršų
auktis
2010 Kov 11 d., 22:40
Užsiregistravęs dalyvis #89
Prisijungta: 2009 Bir 28 d., 23:14
Pranešimų: 169
Juozas rašė ...

<...>Rezultatyviausio Liuftwafės piloto E. Hartmo, suvestinėje, iš 235 numuštų lėktuvų, Il-2 tik 23.

Korektūros klaida turbūt: E.Hartmano pergalių skaičius yra 352
BTW, labai rekomenduočiau knygą apie jį "The Blond Knight of Germany", lengvai ir labai įdomiai skaitosi. Ten yra minima, kad Il-2 numušinėti reikia būtent iš apačios, taikyti į tepalo radiatorių
Ir labai teisingas principas: žaibiška ataka iš aukštai, panaudojant aukščio (=greičio) privalumus, nesivelti į menevrinį mūšį, vėl į viršų kol yra greitis ir dairytis toliau; rekomenduotina to pačio taikinio pakartotinai neatakuoti, nes tai pavojinga - priešas jau išgądintas.
Į viršų
eppanzer
2010 Kov 12 d., 08:08
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
Manau, kad knyga tikrai verta dėmesio.
Grįžtant prie Il-2, tokiu atveju jisai turėtų būti dar lengviau pažeidžiamas priešlėktuvinių žemės priemonių?
Į viršų
Prunce
2010 Kov 12 d., 10:51
Užsiregistravęs dalyvis #66
Prisijungta: 2009 Kov 23 d., 21:46
Pranešimų: 838
Na, žiūrint kokių žemės priešlėktuvinių priemonių. Patrankos sviediniai yra padaryti taip, kad daugiausia nuostolių lėktuvams padaro ne pats sviedinio pataikymas, o jo skeveldros. Todėl zenitiniai sviediniai automatiškai arba gamyklose yra nustatyti sprogti tam tikrame aukštyje. O nuo kontakto jis gali ir nesprogti. O Il- ai, kaip žinia, skraidė žemai. Tai kad patrankos šiuo atveju netinka. Kol nusiimsi automatą ar kulkosvaidį, 10 - 50 m aukštyje skrendantis lėktuvas, kad ir nelabai greitas, jau bus nuskridęs apie 2/3 - 3/4 matymo lauko, kol nusitaikysi - ir pėdos atauš. O ir pataikymas į tepalo radiatorių dar nereiškia, kad lėktuvas subyrės iškart. Tepalas žaibiškai neišteka, o per tas 1 - 2 minutes galima dar ir nusileisti už kokių 10 - 20 km nuo pamušimo vietos. Pakeitei radiatorių ir vėl lėktuvas skrenda į mūšį, o Hartmanas jau pergalę užsirašė. Ir tai ne mano mintys, o panašių vaizdelių ir nutikimų ne vienas aprašyti ne tik tarybinėje, bet ir lenkų bei čekų literatūroje.
Į viršų
eppanzer
2010 Kov 12 d., 11:27
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
Kažin ar dažniausiai Il-2 nesusidurdavo su 2 ir 3,7 cm Flak'ais?
Į viršų
Juozas
2010 Kov 12 d., 17:34
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:29
Pranešimų: 360
Taip, korektūros klaida. jau pataisiau.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook