Greičiausiai todėl, kad jis tokiems skrydžiams nepritaikytas. Pirma problema: kiek liko resurso varikliui AI-14, kuris jame įtaisytas? Šie varikliai pradėti gaminti dar 1947 metais, tai, manau, nėra paskutinis technikos žodis šiuo metu. Kuro bakai yra standartiniai ir tikrai nesutalpins to kuro kiekio, kuris reikalingas skrydžiui. Norint galima rasti ir daugiau priežasčių, kodėl toks skrydis "Lituanica" kopija nepavyks. O perdirbinėti jį, manau, nė vienam ranka nekils. Jau geriau "serijinę " "Belanca" "papjauti" . Nors ir ji daugiau vertės turėtų originali, negu perdirbta į "NeoLituanica". Bet čia - tik mano nuomonė.
Prunce daug maž paaiškino, kodėl ne. Iš esmės - tai V.Kensgailos Lituaniką reiktų perdirbti panašiai, kaip Bellanca. Įstatyti papildomus kuro, alyvos bakus, atitinkamai reiktų tvirtinti korpusą, sparnus, vairus (trosus), sandarinti kabiną, plius prietaisai... Lituanikos kopija išimtinai pramoginis-šventinis-parodinis lėktuvėlis. Bijau, kad dabartinė jo konstrukcija neatlaikytų net Baltijos audros (ciklono).