Sveiki senokai bebuvau. Na ką, pasirodo tokių plagijuotojų ir dar besiviešinančių kaip ale tipo kad stengiuosi kažką daryti, na tikrai gero nepriduoda. Šitaip vogti informaciją, ją panaudoti, tiesiog "copy - Paste" viską nusirašė kaip mokinukas nuo lentos, ir dar aiškinasi kad jis (G. Šurkus) taip akivaizdžiai meluoja tai jau tikrai ne kas. Negi rašant tą jo knygą ar ten kokį sapnų kaleidoskopą nebuvo parašyti informacijos šaltinio? Buvo. bet o kam? jam gerai kad va laikraščiai apie jį parašė, knygą išleido pasidarė garsus ir toks atsidavęs Tėvynei vagis Blogai kad taip jis daro. Bet tegu būna ant jo sąžinės kurie žinom tuos faktus tai tiesiog pasakom kad jis yra informacijos vagis. ir tiek. ir ta jo knyga neverta nieko. (kaip ir jis pats)
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Rimta. Nežiūrint į visas tas emocijas temos pradžioje, iššauktas chamiško jųjų elgesio - naujiena verta dėmesio. Dėl skrydžio lieku skeptiškas, ne dėl to kad tai neįmanoma (galybė istorinių pavyzdžių rodo kad įmanoma), bet dėl to, kad norint atlikti tokį skrydį tektų visiškai perdaryti Bellancą ir sugadinti jos autentiškumą negrįžtamai. Kita vertus, matyt tikslas pateisina priemones. Na, bet kuriuo atveju smagu matyti tai kas vyksta, o lėktuvui be nusileidimo parlėkus ir nutūpus Kaune tikrai nusiimsiu kepurę ir atsiprašysiu tamstų dėl kai kurių savo teiginių
Reikia džiaugtis kad šio seno ir reto tipo lėktuvas yra Lietuvoje. Mano manymu būtų galima perskristi Atlanto vandenyną ir su Vlado Kensgailos atkurta Lituanica.
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1314
Lakūnas rašė ...
Reikia džiaugtis kad šio seno ir reto tipo lėktuvas yra Lietuvoje. Mano manymu būtų galima perskristi Atlanto vandenyną ir su Vlado Kensgailos atkurta Lituanica.
Su nusileidimais galima. Bet nesinorėtų pakartoti klaipėdiečių AN-2 istorijos.