Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Aviacijos viktorinoje Eugenijus įkėlė įdomias fotografijas.
Pirmosiose dvejose Karo aviacijos viršininko brig. gen. A.Gustaičio tarnybinio automobilio garažas Aukštojoje Fredoje, aviacijos dirbtuvių teritorijoje:
O toliau Eugenijus įkėlė ir garažo gyventoją - „Peugeot 402“ valst. Nr. KAM 57. Automobilyje vairuotojas Antanas Vyčius.
Na, pasidžiaugėme gražia fotografija ir taip baigėsi. Mano įsivaizdavimu tai turėjo būti tas pats automobilis kuris užfiksuotas (dešiniau) ir K.Smetonos laidotuvių dieną 1938.04.29 šalia Mokomosios eskadrilės angaro, (kairėje Tautos Vado Cadillac'as). Tačiau, įsižiūrėjus - tai du skirtingi automobiliai, tačiau abu pavadinti Peugeot 402.
Bandžiau paguglinėti tai gali būti kad abu automobiliai yra Peugeot 402, tačiau skirtingų modifikacijų. Kiek tamsta aviacijos viršininkas turėjo tų automobilių? Gal paprastasis pežukas - asmeninis, o tas ištaigingesnis tarnybinis?
Tiesa, paskutinėje fotografijoje taip pat gali būti net ne Peugeot 402 ir net ne A.Gustaičio, nors knygose rašo būtent taip. Čia gali būti ir Peugeot 202, o tokį turėjo pvz. inž. A.Gavelis (valst. nr. K 649) Žodžiu aišku, kad niekas neaišku Gerai būtų nusikelt truputį atgal ir skambtelt S.Girėno pusbroliui:
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Nerijus Korbutas rašė ...
O toliau Eugenijus įkėlė ir garažo gyventoją - „Peugeot 402“ valst. Nr. KAM 57. Automobilyje vairuotojas Antanas Vyčius.
Linkstu prie to, kad fotografijoje ne Peugeot. Pastudijavau ir nepavyko rasti tokio 4-o deš. "pežo": priekinių durelių atidarymo tipas, bendrai šoninių langų forma, priekinio ir galinio lango perskėlimas, sparnai, ratlankiai, kuro užpylimo anga ir t.t.