Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16 Pranešimų: 1398
Šiek tiek "akmenukų" į A.Gustaičio vadovautos komisijos Aktą.
Gražina Sviderskytė rašė ...
OFICIALIŲ TYRIMŲ „BLOGIO AŠIS"
Abiejų šalių oficialūs tyrėjai vienu klausimu buvo vieningi: pripažino, kad nenustatė „Lituanicos" faktinio maršruto ir nepaaiškino paskutinės atkarpos Vokietijoje.
<...> lietuviai Akte tvirtina, kad iš pradžių skrendant „taikytasi" į Londoną. Jei „taikinys" nuo kažkur, nuo kažkada nebe akivaizdus, tai nuo kur, nuo kada? Vokiečiai tiesiog pastebi, kad „per Londoną ir apylinkes jie neskrido". Tolesnio maršruto kontinente ir Vokietijos sausumoje įžvalgos - dar aptakesnės. Akte konstatuota: „Apie faktinai padarytą maršrutą galima tiktai daryti hipotezes." Pranešime: „Kada ir kur jie pasiekė Europos krantus negalima nei apytikriai pasakyti, nes ir patys lakūnai nepliko apie tai jokių pažymėjimų ant žemėlapių".
Manyčiau, kad šitie "akmenukai" į niekieno daržą. maršruto Europoje net ir pati "akmenukų mėtytoja" (o gal čia "Kiras" taip viską "užraitė") nenustatys: "nes ir patys lakūnai nepliko apie tai jokių pažymėjimų ant žemėlapių". O mačiusių Europoje "Lituanica" atsiliepimų taippat nėra ir, tikriausiai, nebus. Tai kad čia jau nieko neatkapstysi. O ir Tyrimo komisijos darbo tikslas buvo ne nustatyti pro kur Darius su Girėnu skrido virš Škotijos, Anglijos ar dar kur nors, o kodėl įvyko katastrofa. O gal aš klystu?...
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16 Pranešimų: 1398
Na, gerai. Sakykim, ne "akmenukų", o "guminių kamuoliukų". Ir aš neteisus dėl vienpusiškumo - tų "kamuoliukų" kliuvo ir vokiečių tyrėjams. O dėl kitko - tai, kas kaip nori, taip tegul ir galvoja.
Gaila kad brezinys nedaromas kaip ''konstrukcinis'' o tik pavirsiaus maketasDirbant pirmuoju budu, galima butu isgaut didesni tiksluma, beto ju ir verte jau butu kita.Na betkokiu atveju saunus darbas!
Na tada tokiu atveju reik aplankyt tikros Belancos savininkus JAV ir braizyt orginala,o tada lygint su nuolauzom kas ir kiek pakeista.Bet jokiu budu nesivadovaut PS piesinukais.Gytis pats sake, kad jie skirti tik modelistams ir tai tiesa. Betkokiu atveju rimti breziniai turbut nereikalingi siam tyrimui, galbut sis 3D maketas bus naudojamas tik kaip video medziagos dekoracija.
Na tada tokiu atveju reik aplankyt tikros Belancos savininkus JAV ir braizyt orginala,o tada lygint su nuolauzom kas ir kiek pakeista.Bet jokiu budu nesivadovaut PS piesinukais.Gytis pats sake, kad jie skirti tik modelistams ir tai tiesa. Betkokiu atveju rimti breziniai turbut nereikalingi siam tyrimui, galbut sis 3D maketas bus naudojamas tik kaip video medziagos dekoracija.
Na taip, taip būtų idealu. Bet... Aplankius naują "Lituanicos" ekspoziciją man susidarė toks įspūdis, kad tų nuolaužų ten max 1/4 viso lėktuvo.
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16 Pranešimų: 1398
Nelabai norėčiau sutikti su vertinimais "1/3 lėktuvo", "pusė lėktuvo", "ketvirtadalis lėktuvo", "40% lėktuvo". Galima būtų sutikti: pusė lėktuvo - jei būtų tiksliai perpjautas per išilginę ašį. Lėktuvas ne bulvių maišas - čia tai galima sakyti - trečdalis, ketvirtadalis, pusė maišo.
Pagal ką lėktuve suskaičiuoti tuos trečdalius ar procentus? Pagal svorį, tūrį, gabaritus, plotą ar medžiagos tankį? Gal pagal detalių skaičių? O kaip tada būtų su sparnu - tai 1 detalė, ar reikia skaičiuoti visas nerviūras, lonžeronus, drobę ir kt detalytes?