Kiek pamenu (jei pamenu teisingai) - tai air France nukrito dėl greičio praradimo: apledėjusių daviklių ar kažkas panašaus.
Tap. Per Discavery rodė tyrimą. Bet ir šiuo atvėju Rusų spaudoj kelia apledėjimo versiją. Ir abiems atvėjais, kaip suprantu, per stačiai kėlė lėktuvo nosį.
Ir abiems atvėjais, kaip suprantu, per stačiai kėlė lėktuvo nosį.
Bet tai kaip reikia sugebėti tokį lainerį nuversti žemėn?! Per kelias sekundes. Juk ten pilna elektronikos: pypsi, signalizuoja, mirksi jei atakos kampas per didelis, greitis per mažas, artėja žemė ir pan. ir t.t.
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1314
Na, lyginti, kap „LRyte“, su Perme nerimta. Ten „ne tūpimo konfigūracijos“ buvo abu pilotai. Raimio minimas „Utro“ vedamasis jau pasikeitęs. Čia oficialus MAK tyrimo puslapis. Pagal jį į Pito vamzdelių apledėjimą irgi nepanašu. Dar prisiminiau vieno muziejun užsukusio lietuvio instruktoriaus žodžius, kaip nelengva permokyti rusų pilotus skraidyti vakarietiška technika.
Na, lyginti, kap „LRyte“, su Perme nerimta. Ten „ne tūpimo konfigūracijos“ buvo abu pilotai. Dar prisiminiau vieno muziejun užsukusio lietuvio instruktoriaus žodžius, kaip nelengva permokyti rusų pilotus skraidyti vakarietiška technika.