Kadangi po "Albatros B. II" pabaigimo atsilaisvino kartoninio lėktuvo modelio vieta, ilgai svarsčiau, ką toliau daryti: DH - 82 "Tiger Moth" pagal "Modelarz Kartonowy" ar mūsiškę "Lituanica - II". Kadangi galvoju "Tigrinį drugelį" daryti standartu - t. y. perdažyti kompiuteriu ir išsispausdinti naujas detales, tai visų tų spalvų pakeitimo dar neužbaigti darbai lėmė, kad darysiu Vaitkaus "Vegą". Bandysiu taisyti "profesionalo" 'primaltas' klaidas pagal Donato iš Panevėžio rekomendacijas. Žinoma, tokio kardinalaus visko sutvirtinimo, kaip pas jį, nebus, bet sparnams manau daryti antrinę apkalą. Istorijos nepasakosiu, nes apie Vaitkų ir "Lituanica - II", manau, žino kiekvienas bent kiek Lietuvos aviacija besidomintis žmogus. Viršelis. Variklio karteris, propeleris ir cilindrų pradžia - propelerio menčių originalus sugadinau - netyčia įmečiau į "Supermoment" balutę. Dėl šios priežasties manau karterį ir propelerį perdažyti sidabrine spalva, o cilindrus - juodai. Beje, propeleris turėtų suktis.
Toliau dirbau su cilindrais. Prieš tai sidabrine spalva buvo nudažytas karteris ir sraigtas. cilindrų briaunų neretušuoju todėl, kad ruošiuosi juos dažyti tamsia metalika. Propeleris suksis ir ant jo dar raikia uždažyti firmos ženklus.
Toliau dariau kabinos įrangą ir čia truputį nesutapo piloto sėdynės atlošo priklijavimo vieta ant galinės kabinos pertvaros. O dar nepatinka labai jau stora vairalazdė, kurią, greičiausiai, perdarysiu. Liemens juostos ir toliau nesutampa, bet labai nedaug.
Kilio ir posūkio vairo karkasą perdirbau. Toks, koks jis buvo duotas žurnale, manęs netenkino. O padaryti sukiojamą vairą taip, kaip buvo sumąstęs autorius, visai neįmanoma - niekaip vieną į kitą neįkiši dviejų uždarų paviršių, o apie sujungimą viduje vielute iš vis nėra ko kalbėti... Kilio karkasas.