Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
AntanaZ
2012 Rgp 27 d., 13:14
AntanaZ
Užsiregistravęs dalyvis #143
Prisijungta: 2010 Bal 29 d., 08:28
Pranešimų: 299
paprasčiausias faktas -Ju87 turėjo oro stabdžius ir išvedimo iš pikiravimo automatą. ANBOVIII tokių dalikų neturėjo nes neturėjoir paskirties mėtyti bombas iš pikiravimo....


Į viršų
Kiras
2012 Rgp 27 d., 18:14
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1398
Būtų įdomu išgirsti su kuriuo / kuriais lėktuvais ANBO VIII palyginimas būtų sąžiningas?


eppanzer rašė ...

Gal visai nereikėtų lyginti?

Čia matyt, yra teisingiausia.
ANBO-VIII nėra su kuo lyginti, nes tai dar nebuvo lėktuvas. Prototipas. Gerai nė neišbandytas.
Vat pagaminus seriją, po metų kitų eksploatacijos - tada galimi apibendrinimai ir palyginimai.

Bet ką padaryti. Žmonija taip sutverta, kad viską lygina, vertina, nuvertina, išaukština, sudirba su žemėm...
Toks gyvenimas.
Į viršų
auktis
2012 Rgp 28 d., 00:05
Užsiregistravęs dalyvis #89
Prisijungta: 2009 Bir 28 d., 23:14
Pranešimų: 169
Kiras rašė ...

Būtų įdomu išgirsti su kuriuo / kuriais lėktuvais ANBO VIII palyginimas būtų sąžiningas?


eppanzer rašė ...

Gal visai nereikėtų lyginti?

Čia matyt, yra teisingiausia.
ANBO-VIII nėra su kuo lyginti, nes tai dar nebuvo lėktuvas. Prototipas. Gerai nė neišbandytas.
Vat pagaminus seriją, po metų kitų eksploatacijos - tada galimi apibendrinimai ir palyginimai.


Gal ir sutikčiau, kad labai lyginti nereikėtų, vien dėl to, kad ANBO VIII - ne iki galo išbandytas prototipas.

O jei lyginti - sakyčiau toli ieškoti nereikia. Lyginti būt įmanoma su lenkų PZL.23/PLZ.43 ar PZL.46, čia net variklis kažkuris Bristol Pegasus berods, ir labiausiai tikėtinas priešininkas (nors šiais laikais turbūt nelabai politiškai korektiška tą minėti ) Bulgarų DAR-10, rusų Su-2 ir Neman R-10, švedų Saab B17, japonų Ki-30 - kiti potencialūs ANBO VIII analogai. Net kai kurie amerikiečių A-17 variantai arčiau ANBO VIII nei Ju-87. Pakapstę atrastume ir daugiau.
Tik visa bėda, kad šie mano išvardinti nėra tokie žinomi kaip Ju-87, manyčiau kad absoliučiai daugumai nebūtų suprantamas lyginimas su kokiu nors DAR-10 ar R-10.

[ Redaguota 2012 Rgp 28 d., 00:11 ]
Į viršų
eppanzer
2012 Rgp 28 d., 08:28
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
ANBO-VIII galėjo vykdyti dalį užduočių, skirtų dvimotoriams SB-2, Blenheim, Potez 63 serijos lėktuvam. Netgi Pe-2 ir Il-2.
Tačiau lyginti juos visus neišeitų, nes, nors ir "dalinosi" tam tikras užduočių sferas, buvo labai skirtingi.
ANBO-VIII buvo pigus, gerai ginkluotas žemės taikinių atakavimui, geros kilimo-tūpimo savybės.
Minusai: silpna gynybinė ginkluotė, šarvų ir užsitraukiančių bakų trūkumas,
Didžiausias pasiekiamas greitis mažokas, bet šis parametras pataisomas gavus pirkti galingesnių variklių.
Į viršų
sky76v
2012 Rgs 10 d., 10:20
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1306
eppanzer rašė ...

Su visa pagarba A.Gamziukui už nuveiktus darbus, bet lankstinukas "ALGIRDAS GAMZIUKAS. BRG. GEN. ANTANAS GUSTAITIS. LIETUVIŠKŲ LĖKTUVŲ ANBO KŪRĖJAS." Lankstukas. Vilnius, KAM, 2012. Atsakingasis redaktorius Karolis Zikaras. Tiražas 2000 egz. įspūdį paliko ne kokį.
Lankstinukas
Jau kam kam, o A.Gamziukui lyginti Ju-87 ir ANBO-VIII - neprofesionalu.


Laiške lankstinuko leidėjui A.Gamziukas rašė: „Lyginti ANBO, kurie visgi buvo medinės konstrukcijos, neturėjo įtraukiamos važiuoklės, nebuvo ginkluoti patrankomis, su II pasaulinio karo išvakarėse didžiųjų valstybių konstruktorių biuruose panaudojant aerodinamines laboratorijas sukurtais ir moderniose gamyklose didelėmis serijomis gamintais lėktuvais, nevertėtų. Jų privalumai, kad buvo palyginus pigūs, patikimi, pagaminami ir remontuojami Lietuvos sąlygomis, paprasti eksploatacijoje, pakankamai universalūs. Jais patenkinti kariuomenės reikmes Lietuva galėjo, o reikiamu kiekiu modernių, bet pagamintų užsienyje – ne.“

Leidėjas į šią pastabą neatsižvelgė.

[ Redaguota 2012 Rgs 11 d., 12:07 ]
Į viršų
eppanzer
2012 Rgs 10 d., 12:04
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
Visas pastabas ir išsakytą kritiką A.Gamziuko atžvilgiu atsiimu, nuoširdžiai atsiprašau už išreikštas abejones.
Gaila, kad leidėjai spjauna net į žinomų aviacijos istorikų nuomonę ir pastabas, sudarydami tokias dviprasmiškas situacijas. Leidžiant populiarinančius istorinius leidinukus posakis "Kas moka tas ir muziką užsako" visiškai netinkamas.
Na, bet buvo smagu sužinoti tiesą, mielai atsiprašyčiau ir akis į akį
Į viršų
raimissilka
2012 Rgs 10 d., 20:28
Užsiregistravęs dalyvis #106
Prisijungta: 2009 Spa 26 d., 20:36
Pranešimų: 74
Ar čia tik man reklama užstoja tekstą?
Į viršų
lokys
2012 Rgs 10 d., 21:02
Užsiregistravęs dalyvis #239
Prisijungta: 2011 Rgp 14 d., 21:44
Pranešimų: 287
ir man
Į viršų
Nerijus Korbutas
2012 Rgs 10 d., 21:25
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
Pas mane su Mozilla gerai, o su Chromu vaizdas ištemptas. Čia nuorodos iškraipo, vaistų kolkas nėra, reikia laukt kol naršyklių klaidos bus ištaisytos.
Į viršų
sky76v
2012 Rgs 10 d., 22:25
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1306
Turbūt keturias pastarąsias žinutes vertėtų perkelti prie techninių diskusijų apie svetainę.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook