Na kai sėdi skrendančiame lėktuve ,tokie vaizdeliai laimės neprideda.Juk jos turbūt su lakūnais maukė... . Tokios mintys tuomet lenda
Tikrai taip. Juk stiuardesės privalo būti blaivios. O jei jos girtos, tai: "... kas gali paneigti...", kad ir pilotai ne tokie patys? Arba technikai. Norom nenorom peršasi mintis, kad visur betvarkė, jei stiuardesės girtos (ne išgėrusios, bet "gatavos" )
E, klausykit, i reisa taip nepatikrinus ekipazo niekas neisleidzia. Taigi, palikus oro uosta, pakilus lektuvui, pilotai ijungia auto pilota, ir su stiuatdesem, daro piknika. taciau, nemanau, kad pakilus lektuvui, kapitonas lektuvo vadas juk turi buti blaivus., ir protingai mastant, nedaleistu sito lektuve. Gal stiuardeses savo patalpose ir pasigere, bet lektuvo vadas, ir pilotai, tikrai kad manau ne.
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1318
Kaip tame anekdote: – Kodėl neskraidai lėktuvu? – Bijau. O jei pilotai girti? – Nu, kausyk, juos gi prieš skrydį tikrina. – O jei girti ir tie, kurie tikrina?
Gytis geriau papasakotų istoriją, kaip aštuntame dešimtmetyje Lietuvą vizitavęs DOSAAF aviacijos skyriaus viršininkas S.Charlamovas, gerai privaišintas, tarnybiniu An-24 bandė iš Kauno išskristi į Maskvą. Kai kauniečiai „Aerofloto“ medikai atsisakė išduoti pažymą, jis nukrypavo į sraigtasparnių dalinį, ir su jų leidimu An-24 pakilo. Maskvą, beje, pasiekė sėkmingai.
Stiuardesės, pilotai...Praleidot svarbiausią, tą kuris iš tikrųjų beveik viso skrydžio metu valdo lėktuvą - aitopilotą. Jis VISADA blaivus ir gerai pailsėjęs...
Kaip tame anekdote: – Kodėl neskraidai lėktuvu? – Bijau. O jei pilotai girti? – Nu, kausyk, juos gi prieš skrydį tikrina. – O jei girti ir tie, kurie tikrina?
Stiuardesės, pilotai...Praleidot svarbiausią, tą kuris iš tikrųjų beveik viso skrydžio metu valdo lėktuvą - aitopilotą. Jis VISADA blaivus ir gerai pailsėjęs...
Taip - tai taip, bet, kaip žinia, sudėtingiausi skrydžio etapai - pakilimas ir, ypač, - nusileidimas. Kita vertus - autopilotui dar "sukomanduoti", nustatyti, įvesti užduoti reikia sugebėt . O tai nuskraidins kur nors į...Siriją
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16 Pranešimų: 1398
Išvada: Vaikams, moterims ir silpnų nervų keleiviams skraidyti Rusijos avialinijomis nerekomenduojama.
O dabar šiek tiek aritmetikos. 2011 metais Lietuvos keliuose autoavarijose žuvo 297 žmonės - 9,3 žuvusiojo 100000 gyventojų. Arba 93 žuvusieji milijonui. Oficiali statistika
Rusijoje per metus sudūžta kokie 2 lėktuvai. Nežinau kiek oficialiai žuvusiųjų - na imkim apie 150. Šaliai, turinčiai beveik 150 mln. gyventojų, vidurkis gaunasi 1 žuvęs milijonui. Gaunasi, kad skraidyti netgi Rusijos avialinijomis yra 90 kartų saugiau, nei važinėtis automobiliais Lietuvos keliais.
Išvada 2: Silpnų nervų piliečiams žiūrėti ir klausytis laidų apie eismo nelaimes nerekomenduojama - kenkia sveikatai.
Na, o jeigu žiūrėti kitą statistiką, tai 99,9 proc. žmonių miršta lovoje... Tai kur mums, lengvatikiams, tada miegot patarsite? (čia turėtų būti šypsenėlė, bet nerandu jų šioje svetainėje)...