Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Žiūrėta peržiūrėta ir aviatorių tarpe išdiskutuota. Tas tiesa, metai ar pora atgalios tas filmukas buvo sukėlęs daug kalbų ir diskusijų. Bet įvertinus įvairių šalių specialistų nuomones visgi prieita išvados, kad tai fake ... Nebloga diskusija yra Mano Sparnuose, bet tingiu ieškot. O ir dažnam aviaciniam užsienio pilotų forume buvo diskusija ta tema.
Žiūrėta peržiūrėta ir aviatorių tarpe išdiskutuota. Tas tiesa, metai ar pora atgalios tas filmukas buvo sukėlęs daug kalbų ir diskusijų. Bet įvertinus įvairių šalių specialistų nuomones visgi prieita išvados, kad tai fake ...
Kadangi aš nesu aviatorius, man šie kadrai pasirodė originalūs... O kas jūs ten, lakiotojai, nušnekat, atleiskit, bet nebespėju susekti...
Man taip pat, kaip ne aviatoriui, ir juolab mažai benusimanančiam kompiuteriniuose fotošopiniuose fokusuose, kadrai pasirodė originalūs. Tada paklausiu kitaip: Ar įmanomas toks nusileidimas sportiniu lėktuvu?
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Čia turėtų atsakyti asmenys skraidantys panašaus tipo lėktuvais. Kad ir akrobatiniais JAK'ais. Tokių lakūnų svetainėje turime. Aš tik persakiau įvairiuose forumuose perskaitytas lakūnus mintis, pamąstymus ir išvadas, kad tai suklastoti kadrai naudojant šį lėktuvą, identiškos išvaizdos tik mažesnį RC modelį ir kompiuterines programas.
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16 Pranešimų: 1398
Nesu pilotažininkas ir tokiais lėktuvais neskraidęs, bet pabandysiu truputį pakomentuoti.
Siužetas nesiriša su aerodinamika. 1.Lūžus dešiniam sparnui, turi būti dešinys suktukas. Siužete suktukas į kairę. 2. Nežinau pagal kokius aerodinamikos dėsnius galima būtų išvesti lėktuvą iš suktuko, lūžus vienam sparnui. Suktukas - tai toks autorotacinis procesas, kai vienas sparnas praranda keliamąją jėgą anksčiau už kitą. Norint išvesti, reikia abiejuose sparnuose atkurti keliamąją jėgą. O kaip ją atkurti, jei vieno iš vis nėra? 3.Tupdymo momentas iš vis nesąmonė. Nuo tokio smūgio lūžtų važiuoklė ir uodegos ratukas. Jei ten superplienai ar titanai ir atlaikytų, tai ratai susmegtų į žemę (tupdo tai ant žolės!) ir dėl to lėktuvas kapotuotų (verstųsi per galvą). 4.Prariedėjimas labai trumpas. Tokio lėktuvo (čia panašu į CAP 232) masė apie 700 kg, greitis ne mažiau kaip 90 km/h, o sustoja per kokius 30-50 metrų!
Galvoju, kad skridimo evoliucijos atliktos ir nufilmuotos su modeliuku, o gale įmontuota prariedėjimas pro šalį su tikru CAP 232, nuėmus jam sparną. Ten matosi, kad nėra jokių lūžių, atplaišų, sudarkytų konstrukcijų, o viskas gražu lyg numontavus sparną.