Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4086
Neaišku kiek, bet faktas, kad "KEVA" skrido. Reikia paieškoti kur skaičiau apie tai. Toliau apie "KEVĄ" reiktų diskutuoti kitoje temoje. Arba nediskutuoti
Taip, į "KEVĄ" buvo įdėtas minėtas motorėlis. J. Dovydaiti rašo: "Kevai" buvo pirktas 22 AJ variklis "Skotas". Tačiau sklandytuvas buvo labai sunkus ir nenoriai kilo. Per silpna trauka. Kad jam šitą "Skotą". Bronius paskaičiavo. Rezultatai liūdni. Rekordų jau nebus... Bet jo lėktuviukas skraidys ir su "Skotu". <...> Amatų mokyklos salėje jiedu išbandė "Skotą". Dirbo jis gerai. Lėktuvui tiks". (Jonas Dovydaitis "Žmogaus sparnai".) Čia kalbama apie "Skoto pritaikymą BRO-8. Oškinis šį lėktuvą projektavo studijuodamas Berlyne. Planavo pagerinti skrydžio nuotolio ir greičio 100 km bazėje rekordus. Buvo numatęs 50 AJ "Ziundapo" variklį. Buvo jau susiradęs Zeldmajerio firmoje už tūksantį markių. Tiokios sumos Oškinis dar neturėjo, bet taupė iš stipendijios. Tačiau prasidėjus karui, variklio nebegavo. Liūdnas šio lėktuvo likimas. Prasidėjus vokiečių okupacijai, lėktuvas dingo. Įdomi detalė. ANBO-VIII ir BRO-8. Abu "aštuntukai", abu žemasparniai monoplanai uždaromis kabinomis. Vieną sunaikino sovietiniai okupantai, kitą vokiečiai... Tiesa, pirmąsis dar spėjo kiek paskraidyti.
Labai šaunu, kad pagaliau sprendžiasi klausimas apie 115kg.Kas liečia "blusą' Nuostabus mažas lėktuvėlis.Keletas niuansų.Esant didesniam vėjui geriau neskristi.Nusileidimui reikalinga tokia pievelė kad galėtu leistis keturiais kampais. visa kita puikus aparatas. o Nerijui norėčiau pasakyti kad gal jau gali atblouoti svetainėje "mano sparnai" mano užblokavimą.