Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Dadis
2011 Sau 24 d., 11:34
Užsiregistravęs dalyvis #41
Prisijungta: 2008 Grd 22 d., 10:38
Pranešimų: 15
Bet kodėl lėktuvo kursas nesutapo su nuotraukoje matoma balta linija? Kaip suprantu, toks turėjo būti lėktuvo kursas, norint tiksliai pataikyt į KTT.
HEAT iš apk.net forumo štai ką šiuo klausimu sako:
Smolensk-Severnyj tikslaus automatinio nusileidimo sistemos (ILS) neturi. Lėktuvo kursą reguliavo amerikoniška FMS (flight management system). Konkreti FMS karinio aerodromo Severnyj savo duomenų bazėje neturi. Smolensko aerodromo koordinatės buvo suvestos rankomis, manoma kad iš rusiškų navigacinių žemėlapių su koordinačių sistema SK-42. Į koordinačių sistemą WGS-84, be konvertavimo. Abiejų sistemų principai tie patys, skiriasi tik geoido parametrai. Paklaida nestabili, apie 30 metrų. Maždaug tiek lenkai į taką ir nepataikė.

Gal galit pakomentuot?
Į viršų
Kiras
2011 Sau 24 d., 12:37
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1284
Ką nors ypatingai pakomentuoti negaliu. Nesu tos srities specialistas.

Manau, kad pagal kursą pataikė pakankamai tiksliai - nukrypimas buvo apie 40 m į šoną. Su sistema ILS galima būtų tiksliau. Bet ILSo Smolenske nėra. Todėl yra apribojimas - matomumo (horizontalaus) minimumas - 1000 metrų. Reiškia iš 1000 metrų turi jau matyti KTT, arba bent prožektorius tako pradžioje. Per tą 1000 metrų 30-40 metrų nukrypimą galima atstatyti. O jei mato, kad pakoreguoti neišeis, ar iš vis nemato tūpimo tako - veiksmas vienas - nueiti į antrą ratą. O po to spręsti ar bandyti dar kartą, ar skristi į atsarginį.
Į viršų
Kiras
2011 Sau 25 d., 12:16
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1284
Pilna katastrofos tyrimo komisijos ataskaita:
http://narod.ru/disk/3811319001/finalreport_rus_1.doc.html

Reikia studijuoti - apimtis virš 200 psl.!
Į viršų
JG52
2011 Sau 25 d., 12:33
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 494
Kažin ar kas naujo bus, lyginant su šioje diskusijoje pateiktais duomenimis, nuomone, išvadomis.
Į viršų
sky76v
2011 Sau 25 d., 14:45
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1068
Visos MAK ataskaitos apie šią katastrofą.
Į viršų
Kiras
2011 Sau 27 d., 18:02
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1284
JG52 rašė ...

Kažin ar kas naujo bus

Čia kaip kam.
Aš tikrai radau nemažai naujo, lyginant su tuo, ką žinojau anksčiau. Nors dar nespėjau visų schemų, brėžinių pilnai išanalizuoti ir įsigilinti.
Į viršų
raimissilka
2011 Vas 22 d., 21:21
Užsiregistravęs dalyvis #106
Prisijungta: 2009 Spa 26 d., 20:36
Pranešimų: 73
Čia dar aistros nenurimo
http://beta.novoteka.ru/?s=politics#nnn15086946
Į viršų
sky76v
2011 Lie 29 d., 14:21
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1068
Lenkijos komisijos ataskaita.
Į viršų
Kiras
2011 Lie 31 d., 13:26
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1284
Apimtis - beveik 500 psl. Bus ką pastudijuoti, palyginti su rusų ataskaita. Bet čia jau, turbūt, tik ilgais rudens vakarais...
Į viršų
JG52
2012 Spa 30 d., 16:31
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 494
Dar viena naujiena:
http://www.delfi.lt/news/daily/world/lenkijos-ekspertai-rado-sprogmenu-pedsaku-ant-prezidento-lkaczynskio-lektuvo-nuolauzu.d?id=59878077

Tiesa, mano galva - tai iš esmės nieko nekeičia.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook