Diskusijos

Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
JG52
2011 Sau 19 d., 15:53
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 492
Sveiki,
tikriausiai visi žinote apie pernai įvykusią Lenkijos Prezidento ir jį lydinčių asmenų žūtį lėktuvo katastrofos metu Rusijoje, prie Smolensko. Neseniai buvo paskelbtos Rusijos pusės atlikto tyrimo galutinės išvados. Tikriausiai irgi apie jas žinote. Taigi, kokia būtų jūsų nuomonė? Pateikiu trumpą išvadų aprašymą (atsiprašau už originalo kalbą, paimtą iš
http://www.rg.ru/2011/01/18/rassledovanie-anons.html):
"MАК 12 января обнародовал окончательный отчет о результатах технического расследования, согласно которому непосредственной причиной крушения признано решение экипажа не уходить на запасной аэродром, а системными причинами - недостатки в обеспечении полета и подготовке экипажа. Материалы технического расследования свидетельствуют, что в кабине пилотов во время посадки находился главком ВВС Польши Анджей Бласик, в крови которого был обнаружен алкоголь. Согласно выводам экспертов, в том числе польских, его присутствие оказывало давление на пилотов и повлияло на их решение посадить самолет в Смоленске, несмотря на предупреждения диспетчеров."


Į viršų
JG52
2011 Sau 19 d., 16:16
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 492
Papildant temą vaizine informacija:
http://www.youtube.com/watch?v=Uma6tO2lYpU
Į viršų
sky76v
2011 Sau 19 d., 22:25
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1051
Tai, ko nepasakė MAK (lenkų išvadų santrauka):
Wszystkie blędy Rosjan
ir reportažas iš spaudos konferencijos:
Gazeta Wyborcza

Jei trumpai - skrydžių vadovas norėjo neleisti tūpti ir iškart nukreipti į atsarginį aerodromą, keliolika kartų skambino vadovybei, kol buvo gautas nurodymas: tupdyti iki 100 metrų, o toliau - pačių lenkų rizika. Paskutiniame skrydžio etape dispečerių nurodymai buvo klaidinantys arba pavėluoti.
Wideo

[ Redaguota 2011 Sau 19 d., 22:30 ]
Į viršų
JG52
2011 Sau 20 d., 11:05
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 492
Man tai keista, kad jie leidosi iki šturmanas suskaičiavo 20 m., jei prieš tai buvo nurodyta ir patys minėjo, jog bandys iki 100 m. Matyt, iš tiesų didelis spaudimas buvo...
Į viršų
Kiras
2011 Sau 20 d., 12:14
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1260
Pakankamai aiškų katastrofos vaizdą susidariau nagrinėdamas pokalbių stenogramą ir Smolensko "aktyvuolio" S.Amelino blogą. Ten yra daug įdomybių, kas skaitot rusiškai - rekomenduoju.

Priežastys?
Kadangi teroro akcija atmesta, gedimų "juodos dėžės" irgi neužfiksavo - lieka žmogiškasis faktorius.
Kad kalta lėktuvo įgula, atrodo, jog visi sutinka. Įgula (lėktuvo vadas) priėmė sprendimą tūpti - jis ir atsakingas už padarinius. Bet lenkai stengiasi apkaltinti dispečerius, jog šie įgulai "nepadėjo", dėl ko rusai prieštarauja.
Situacija pakankamai sudėtinga teisiniu požiūriu: ar dispečeriai turėjo teisę pasakyti griežtai: "Nepriimam, aerodromas uždarytas, skriskit kitur". Vėlgi būtų buvęs tarptautinis skandalas - "rusai nepriima lenkų į Katynės žudynių paminėjimą!"
Manau, kad toje situacijoje labai neigiamas veiksnys buvo tai, jog lėktuvas JAK-40 jau buvo nutūpęs. Ne unaras - korespondentus skraidinęs lėktuvas nutūpti sugebėjo, o mes su prezidentu - į atsarginį!
Į viršų
JG52
2011 Sau 20 d., 13:22
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 492
Jei aš teisingai supratau - tai dispečeriai sutiko lenkus "vest" tik su sąlyga, kad šie žemės iki 100 metrų ir, jei tolesnis tūpimas būtų neįmanomas (kas faktiškai ir buvo), skristi į atsarginį aerouostą. Lenkai gi, net po antro piloto komandos "traukiamės/išeinam/ kylam", toliau žemėjo bent jau iki 20 metrų (nors "dead line" buvop 100 m.), kol nesusidūrė su medžiais. Keista, kad jie randa argumetų kaltinti rusus...
Ko gero taip ir buvo (dėl Jak-40). Tuo labiau, kad Tu-154 ženkliai modernesnis.
Į viršų
JG52
2011 Sau 20 d., 13:24
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 492
P.S.
peržiūrėjus dispečerių poklabių stenogramą matyti, kad pastarieji iš anksto bandė "atsikartyt" ptrezidentinio lėktuvo. Patys lenkai "įsiprašė", su jau daug kartų minėta sąlyga žemėti tik iki 100m...... O iš Kiro pateiktų nuorodų matyti, kad lėktuvas buvo nužemėjęs iki 2,5 - 3 metrų! Praktiškai ratais lietė žemę. Ir tai - nieko nematant! Siaubas.....

[ Redaguota 2011 Sau 20 d., 13:54 ]
Į viršų
Kiras
2011 Sau 20 d., 16:23
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1260
JG52 rašė ...

O iš Kiro pateiktų nuorodų matyti, kad lėktuvas buvo nužemėjęs iki 2,5 - 3 metrų! Praktiškai ratais lietė žemę. Ir tai - nieko nematant! Siaubas.....

Faktiškai artimojo radijo švyturio zonoje (BPRM) buvo apie 15 m žemiau KTT, t.y. jei toje vietoje būtų lyguma o ne griova, tai lėktuvas jau ten būtų sudužęs... Po to lėktuvas dar kopė šiek tiek aukštyn, bet lemtingas buvo susidūrimas su 30-40 cm storio beržu, kuris nukirto kairį sparną.
Ir dar toks faktas: BPRM, esantį 1100 metrų nuo KTT pradžios praėjo 40 metrų kairiau. Tai reiškia, kad net jei būtų gerai išlaikę aukštį, vis tiek į tūpimo juostą būtų nepataikę, o kažkur šalia. Arba vienais ratais ant juostos, kitais grunte. Vadinasi avarija neišvengiama.
Išvada viena - bandymas tupdyti tokiomis sąlygomis buvo savižudybė.

Dėl dispečerių, tai atrodo, kad jie viską matę šiek tiek vėluodami. Perspėjimas "Horizont" - t.y. nutraukti žemėjimą, nuskambėjo, kai lėktuvas buvo maždaug KTT lygyje. O komanda "Uchod na vtoroj krug" nuaidėjo tada, kai jau visas miškelis buvo "nušienautas".
Į viršų
stOras
2011 Sau 20 d., 16:25
Užsiregistravęs dalyvis #45
Prisijungta: 2009 Sau 03 d., 16:19
Pranešimų: 164
Manau daug ką lėmė generoliški antpečiai už įgulos nugarų...
Į viršų
JG52
2011 Sau 20 d., 16:32
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 492
O dar tie daugkartiniai duzgiantys ir blyksintys signalai: "Pull up pull up", "Terrain ahead, terrain ahead".
"Išvada viena - bandymas tupdyti tokiomis sąlygomis buvo savižudybė" - tikrai taip. Ir apie ką jie galvojo...?

Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook