Diskusijos

Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Nerijus Korbutas
2010 Bal 28 d., 23:39
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
Numylėtasis Anbukas - taip Gytis Ramoška pavadino šį mokomąjį A.Gustaičio konstrukcijos lėktuvą.
Nuo svetainės atsidarymo čia jau yra patalpinta puiki G.Ramoškos studija:



Na, o šiandieną noriu pristatyti ir:



Turbūt nemažai fotografijų bus matytos, tačiau šįkart tikrai galime pasigirti išskirtine daugumos fotografijų kokybe. Gero peno jūsų akims ir aktyvių diskusijų!
Į viršų
Kiras
2010 Bal 29 d., 12:34
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1398
Sudomino prietaisų lenta.
Atpažįstu tik porą - apačioje antras iš dešinės - posūkio-pokrypio rodiklis. Na ir viršuje, virš lentos - kompasas.
Viršuje kairėje - panašu į aukštimatį, bet kodėl ant žemės rodo du su puse?
O kuris iš jų greitimatis? Kas per prietaisas kairėje - vertikalus vamzdelis?
Ką gali pasakyti žinovai?

Be to, jei čia yra ir prietaisai aklajam skridimui, kaip byloja užrašas po nuotrauka, tai kurie? Aviahorizonto lyg ir nėra. Aklai skraidyti vien tik su posūkio pokrypio-rodikliu - labai jau reikia meistriškumo.

Į viršų
Juozas
2010 Bal 29 d., 18:54
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:29
Pranešimų: 360
Aklajam skridimui kairėje prietaisų lentos pusėje yra susisiekiančių indų principu veikiantis skystinis prietaisas, kuris rodo išilginį pokrypį. Lėktuvas stovi ant žemės, pakelta nosimi, todėl prietaisas rodo ne nulį. Giroskopinė posūkio rodyklė, kompasas, variometras, greičio rodyklė, dar aukštimatis - štai ir visas prietaisų komplektas aklajam skridimui.
Į viršų
arecibo
2011 Sau 07 d., 20:57
Svečias
Prie angaro lyg ir "penktukas":


Į viršų
Nerijus Korbutas
2011 Sau 07 d., 21:01
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
Didesnė tikimybė, kad 51.
Į viršų
sky76v
2011 Sau 07 d., 21:12
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1306
Oho - su vėlyvaisiais ženklais!
Į viršų
Pijus
2011 Sau 07 d., 21:39
Pijus

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: 2008 Lap 05 d., 16:57
Pranešimų: 889
Nuotraukos veiksmo laikotarpis: 1938-1939 m. žiema arba 1939-1940 m. žiema.
Į viršų
Nerijus Korbutas
2012 Kov 21 d., 19:13
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
Juozas rašė ...

ANBO-V fotoalbume keturiolokta nuotrauka ne ANBO-V, o ANBO-VI.

Į viršų
Nerijus Korbutas
2012 Kov 21 d., 19:15
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
Juozai, ar esi tikras?
Į viršų
Juozas
2012 Kov 22 d., 18:17
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:29
Pranešimų: 360
Taip, tikras.
1. Liemuo su stringeriais. Penktukas stringerių neturėjo. Vadinasi, ne penktukas.
2.Stringerius turėjo ketvirtas, keturiasdešimt pirmas, penkiasdešimt pirmas ir šeštas. Pirmus tris atmetus dėl nesančio ant variklio žiedo, lieka šeštukas.
3.Variklis - dviguba žvaigždė (cilindrai persislinkę vienas kito atžvilgiu). Tokius variklius turėjo tik ANBO-VI. Vadinasi, nuotraukoje ANBO-VI.
Kaip vienas vieno kūrinio personažas sakydavo: "Elementaru Vatsonai".

[ Redaguota 2012 Kov 22 d., 18:23 ]
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook