Manau, kad tai skirtingos avarijos. ANBO VI turėjo avarijų ir kitose vietose. Knygoje 170 psl. esanti nuotrauka parodo 1935 m. įvykusią avariją Kauno aerodrome. Kitoje nuotraukoje visai kitas rakursas turetų matytis namai ir Dariaus ir Girėno gv. Damijonaičio pradžios m-la, o ten matosi laukas , griovelis. manau, kad tai visai kita avarija. Nors pagal sparno lūžimo vietą labai panašu... Papildau Fiat avarijų nuotraukų albumą. 1934 m. rugsėjo mėn. pradžioje sudužo Fiat CR.20 pilotuojamas kpt. E.Kraucevičiaus. Lėktuvo nuolaužos atvežtos į aerodromą ir saugomos šalia laikinųjų angarų-palapinių.
Kai pamačiau nuotrauką knygoje "užsikabinau" už praktiškai identiškai sulinkusio sparno, tačiau visai neatkreipiau dėmesio į ratą. O būtent griovelis ir paskatino įdėti nuotrauką aptarimui. Ką gi klausimas lieka atviras.
Puiki nuotrauka su Fiat CR.20 luženomis! Tuomet galime atmesti Kraucevičiaus avariją, o taip pat, kaip jau anksčiau rašė Saulius, ir visus kapotavimus. Kvietinsko aviakatastrofos nuotrauka yra Stasio Baipšio knygoje Nuotykiai padangėje ir žemėje 37 psl. galime atmesti ir šį įvykį. Tad lieka Skaržinsko, Šabono ir Vyliaus aviakatastrofos. Tiesa, Vylius nukrito tokiomis pat aplinkybėmis kaip ir Kraucevičius, tad šis variantas gal kiek mažiau tikėtinas.
Mano pirmoji mintis irgi buvo tokia, bet metai ne tie Kariškiai vilki 1931 m. modelio uniformą, kurią vargiai galėjo vilkėti 1938 m. kai į jūrų nukrito AVRO 626.