Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Mindaugas
2010 Lap 27 d., 22:21
Mindaugas

Užsiregistravęs dalyvis #5
Prisijungta: 2008 Lap 05 d., 17:06
Pranešimų: 447
Įdėsiu ir reverso scan`ą. Bet metrika man nekelia pasitikėjimo.
Ltn. Skaržinskas Antanas žuvo 1936.09.25 su lėktuvu Fiat CR.20 (Borto nr. Nr. 32). Tačiau su Fiat žuvo ne jis vienas, o gal čia ir ne Fiat`as....



Į viršų
arecibo
2010 Lap 27 d., 23:28
Svečias



"1936. rudens manevrai
Leit. Skardžinsko ..." paskutinis žodis "mirtis" ?
Į viršų
Eugenijus
2010 Lap 27 d., 23:34
Užsiregistravęs dalyvis #56
Prisijungta: 2009 Vas 25 d., 17:19
Pranešimų: 216
Jei šiek tiek tikėti metrika, įvertinti kad lėktuvas biplanas ir sparnų forma panaši į Fiat CR.20, vietoves reljefą (lyguma Kėdainių apylinkėse), galimas variantas kad tai ltn.A.Skaržinsko avarija. Ltn. B.Šabono, o taip pat ltn.A.Kvietinsko lėktuvų avarijose lėktuvai pilnai suirę. Mok. lak. K.Smetonos, kpt. P.Nakrošiaus avarijų nuotraukos publikuotos. Avarinių tūpimų metu j.psk. Vasiliauskas 1938-12-03 sulaužė važiuoklę Fiat CR.20 35 lauke prie Taujėnų dvaro Ukmergės apyl.; 1937-05-23 j.psk.Masiulio Fiat CR.20 38 kapotavo Telšių raj. Stulpinų kaime; 1937-07-26 ltn. J.Grinciaus Fiat CR.20 30 kapotavo pajūryje tarp Šventosios ir Palangos.
Į viršų
Mindaugas
2010 Lap 28 d., 11:25
Mindaugas

Užsiregistravęs dalyvis #5
Prisijungta: 2008 Lap 05 d., 17:06
Pranešimų: 447
Iš Fiat`ų avarijų prisimenu dar kpt. Vyliaus ir mjr. Karucevičiaus avarijas, kurios abi baigėsi lėktuvų nurašymais. Drąsiai galime atmesti Smetonos, Nakrošio, Janulevičiaus avarijas - jų nuotraukos žinomos.

Į viršų
Eugenijus
2010 Lap 28 d., 11:26
Užsiregistravęs dalyvis #56
Prisijungta: 2009 Vas 25 d., 17:19
Pranešimų: 216
Atsiprašau dėl j.psk. Vasiliausko avarijos. Tūpdamas į lauką esant šoniniam vėjui lėktuvas Fiat CR.20 35 irgi kapotavo.

Į viršų
Eugenijus
2010 Lap 28 d., 11:33
Užsiregistravęs dalyvis #56
Prisijungta: 2009 Vas 25 d., 17:19
Pranešimų: 216
Dar viena CR.20 35 nuotrauka kitu rakursu

Į viršų
sky76v
2010 Lap 28 d., 14:21
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1076
Taip, matosi, kad sparnų forma tikrai FIATo. O iš biplano dėžės deformacijų galima nuspėti, kad čia ne eilinė avarija ar kapotavimas.
Į viršų
Mindaugas
2010 Lap 30 d., 16:58
Mindaugas

Užsiregistravęs dalyvis #5
Prisijungta: 2008 Lap 05 d., 17:06
Pranešimų: 447
Ką gi, tikriausiai metrika bus teisinga.
Gal būt ateityje bus su kuo palyginti, tuomet 100 % būtume tikri kad tai tikrai ltn. Skaržinsko aviakatastrofa.
Į viršų
Mindaugas
2010 Grd 01 d., 12:06
Mindaugas

Užsiregistravęs dalyvis #5
Prisijungta: 2008 Lap 05 d., 17:06
Pranešimų: 447
Be vartydas knygą A. Gamziukas, G. Ramoška „Lietuvos karinė aviacija 1919-1940“ 170 psl. radau forogrfaiją kurioje užsiksuota labai panašį avariją į šią. Joje lak. mokinio Aleksandro Morkevičiaus ( II puskarininkių lakūnų laida) nesėkmingas nutūpimas su ANBO VI (Borto nr. 53) 1935 m. Ką manote kolegos ar panašų?





Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Grd 01 d., 13:57
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3808
Sakytum identiška avarija, arba ta pati, tačiau žiūrėk kaip nori - ne tas ratas nulūžęs. Na, o, bet, tačiau paimam ir apsukam vaizdą, oplia - ta pati avarija garantuotai.


[ Redaguota 2010 Grd 01 d., 13:58 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook