Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Transatlantiniai skrydžiai :: S.Darius ir S.Girėnas
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Lėktuvas "Lituanica"
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Kiras
2018 Rgp 27 d., 20:34
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1389
Kreiserinis greitis 122 mylios/val. = 196 km/val.
Labai jau optimistiškas. Manyčiau, kažkiek padidintas, kad reklamoje geriau atrodytų.
Į viršų
JG52
2018 Rgp 28 d., 08:36
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 501
Kiras rašė ...

Kreiserinis greitis 122 mylios/val. = 196 km/val.
Labai jau optimistiškas. Manyčiau, kažkiek padidintas, kad reklamoje geriau atrodytų.

Tuščia, pavėjui - tai gal ir įsibėgėtų..
Į viršų
Lakūnas
2020 Lie 16 d., 17:38
Lakūnas
Užsiregistravęs dalyvis #26015
Prisijungta: 2019 Sau 27 d., 09:37
Pranešimų: 229
Koks lėktuvo Lituanica buvo užvedimas. Ar pasukan propeleri, ar iš vidaus.
Į viršų
Kiras
2020 Lie 16 d., 19:23
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1389
Šis klausimas kažkaip niekur nėra minimas.
Pagal lėktuvo aprašymą ir tai kas jame liko po avarijos, tai atrodo, kad jokio starterio "Lituanikoje" nebuvo. Taigi, gaunasi, kad užvedimas buvo ranka sukant propelerį.
Į viršų
sky76v
2020 Lie 16 d., 21:03
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1135
Varikliams „Wright“ galėjo būti naudojami elektriniai arba inerciniai starteriai. Dabar neturiu po ranka nuotraukų – ar prie variklio nėra likę ko nors panašaus:



Nors gal ir atsisakė taupydami svorį.
Į viršų
Lakūnas
2020 Lie 16 d., 21:09
Lakūnas
Užsiregistravęs dalyvis #26015
Prisijungta: 2019 Sau 27 d., 09:37
Pranešimų: 229
Ačiū už atsakymus.
Į viršų
KĘSTUTIS A.
2020 Lie 17 d., 02:06
Užsiregistravęs dalyvis #25
Prisijungta: 2008 Lap 25 d., 00:56
Pranešimų: 131
Kiek teko skaityti apie "Lituaniką", kiek atsimenu, niekur nebuvo paminėti akumuliatoriai,vadinasi elekrostarteris atpuola.Bet niekur nebuvo paminėti ir suspausto oro balionai,vadinasi užvesdavo prasukant sraigtą,bet kad ir apie tai irgi neteko skaityti,tai kaip gi buvo iš tikrųjų?
Į viršų
Bamperis
2020 Lie 17 d., 07:27
Užsiregistravęs dalyvis #991
Prisijungta: 2013 Bal 08 d., 22:07
Pranešimų: 76
Tai klausimas kuris dar nuo mano vaikystės lieka neatsakytas. ☻
Į viršų
Pijus
2020 Lie 17 d., 09:19
Pijus

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: 2008 Lap 05 d., 16:57
Pranešimų: 829
Kiras rašė ...

Šis klausimas kažkaip niekur nėra minimas.
Pagal lėktuvo aprašymą ir tai kas jame liko po avarijos, tai atrodo, kad jokio starterio "Lituanikoje" nebuvo. Taigi, gaunasi, kad užvedimas buvo ranka sukant propelerį.


Priešingai nei rodoma "Skrydyje per Atlantą"
Į viršų
Prunce
2020 Lie 17 d., 10:43
Užsiregistravęs dalyvis #66
Prisijungta: 2009 Kov 23 d., 21:46
Pranešimų: 687
Kęstutis A. rašo:

Kiek teko skaityti apie "Lituaniką", kiek atsimenu, niekur nebuvo paminėti akumuliatoriai,vadinasi elekrostarteris atpuola.


Tai nieko nereiškia. Imkime bortinius skiriamuosius žibintusarba kitaip aeronavigacines lempas - jos tikrai ne žibalu buvo "kūrenamos". Aišku, galėjo šviesti nuo turbinėlės. Manau, kad ir prietaisai prietaisų lentoje buvo kažkiek pašviesti. O ir pats variklis be elektros nelabai veiktų (uždegimo žvakės). Tai, kad akumuliatorius nebuvo paminėtas, dar nereiškė, kad jo nebuvo. Jis galėjo būti 'užskaitytas" kaip eilinis konstrukcijos elementas ir niekur neišskirtas kaip atskira papildoma detalė.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook