Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Transatlantiniai skrydžiai :: S.Darius ir S.Girėnas
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Lėktuvas "Lituanica"
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
JG52
2014 Lie 03 d., 16:10
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 497
Nemanau, kad čia eleronų valdymo trosas.

[ Redaguota 2014 Lie 07 d., 11:50 ]
Į viršų
JG52
2014 Rgp 13 d., 15:17
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 497
Kas tai per "balnas"? Niekur anksčiau jo (balno) nesu pastebėjęs.



Į viršų
JG52
2014 Rgp 13 d., 15:18
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 497
Dar pora nuotraukų.



Į viršų
JG52
2014 Rgp 13 d., 15:20
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 497
Aišku tik tai, kad jis buvo lėktuvo gale, kažkur prie kilio.
Į viršų
sky76v
2014 Rgp 13 d., 15:41
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1076
Panašu, kad stabilizatoriaus priekinės briaunos gultas. Sunkiai prieinama ir retai fotografuojama vieta, ir, ko gero, ne visos „Bellancos“ CH juos turėjo – ant restauruotos havajietiškos nesimato.
Galima įžiūėti šioje nuotraukoje:


Į viršų
JG52
2014 Rgp 13 d., 15:48
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 497
Aišku sky76v, ačiū.
Dar klausimėlis: ar man vis vaidenasi ant kilio sparnelis ar kažkas pan.?





Į viršų
sky76v
2014 Rgp 13 d., 16:12
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1076
Sakyčiau, atplyšusios drobės skiautė ar atlenkta posūkio vairo plyšio profiliavimo skardelė (bent jau aukščio vairai tokias turėjo).
„Lituanica-documentica“ nuotraukoje kažkas matosi, tik labiau nulenkta žemyn.

[ Redaguota 2014 Rgp 13 d., 16:14 ]
Į viršų
JG52
2014 Rgp 13 d., 16:23
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 497
Bet kad krypties vairo trosas buvo po stabilizatoriumi: tiek išėjimas iš liemens, tiek tvirtinimas prie pačio krypties vairo. O šiuo atveju - virš.
Pagal "sparnelio" vietą - tai labai arti vietos, kur tvirtinosi viršutinis kilio atatampos trosas. (jei ne ta pati vieta). Gal kokia to troso/atatampos tvirtinimo detalė išlaužta...?

[ Redaguota 2014 Rgp 13 d., 16:32 ]
Į viršų
sky76v
2014 Rgp 13 d., 19:14
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1076
Gali būti. „Bellancų“ nuotraukose (kad ir ką tik įdėtoje iš Kanados aviacijos muziejaus) ten matosi vertikalus plyšys, gal yra koks atatampų įtempimo reguliavimo mechanizmas, kuris, nurautas nuo kilio lonžerono, ir išplėšė tą skiautę.
Į viršų
Kiras
2017 Bal 03 d., 16:06
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1289
Pratęsiant diskusiją iš kitos temos

andriusis rašė ...
Skirtas liukas buvo evakuacijai, pasiskaitykit lėktuvo rekonstrukcijos sutartį.
Šaltinis DARIUS IR GIRENAS DOKUMENTAI 112 psl.



JG52 rašė ...

Geras. Ačiū Andriusis!
Įdomu, kas nustatė, kokius darbus reikia atlikti, kas Belankos perdirbimo į Lituanika "projekto autorius"? Mano supratimu, vien piloto (lakūno) žinių nepakanka.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook