Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Lietuvos Karo Aviacija 1919 - 40m. :: Lietuviškos konstrukcijos. Konstruktoriai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
ANBO-VIII variklis - propeleris
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Nerijus Korbutas
2010 Bir 11 d., 00:25
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3725

Visi žinom, kad ANBO-VIII variklis yra angliškas Bristol „Pegasus“ XVIII. Tai žvaigždinis, 9 cilindrų, oru aušinamas variklis. Šį tą rašinėdamas panorau patikrinti variklio techn. parametrus skelbiamus A.Gamziuko publikacijoje "ANBO-VIII" (Plieno Sparnai Nr.1) ir betikrindamas susidūriau su daugybe nevienodai nurodytų duomenų.
Dar neturiu įsigijęs (bet ketinu) B.Gunston'o "World Encyclopedia of Aero Engines", norėčiau ir joje pažiūrėti ką rašo apie Bristol „Pegasus“ XVIII.

Dabar pagrinde naudojuosi to paties autoriaus "Jane's fighting aircraft of World War II". Ir vos atsivertus variklių Bristol „Pegasus“ duomenų lentelę į akis krito tai, kad kai kurių to paties modelio variklių lentelėje po du stulpus. Žiūriu: modelis tas pats, svoris, redukcija, variklio ilgis, plotis ir kitokie parametrai vienodi, o žiūrint toliau skirtumai prasideda nuo Oktaninio skaičiaus: nurodyta variklio galia įvairiuose rėžimuose su 87 ir 100 oktanio skaičiaus kuru.
Kuriais duomenimis naudotis rašant publikaciją, kad nelikti apkaltintam klaidingos informacijos skleidimu? A.Gamziuko skelbiami duomenys artimi tiems kurie nurodyti stulpe kuriame oktaninis skaičius 87. Tačiau, galbūt pas mus buvo naudotas benzinas kurio OS - 100 ?
Mano galva nurodyti reikia tą variklio galią kurią apskritai galima "išspausti" iš šio variklio, ką jūs manot ?

Dar klausimėlis anglistams: Bristol savo variklius skirsto į "sleeve-valve engines" ir "poppet-valve engines". Gal galite pasakyti kaip teisingai lietuviškai pavadinti šiuos tipus? Aš suprantu esmę ir šių dviejų tipų veikimo principus, tačiau nerandu lietuviško atitikmens.

Sekantis klausimas - ANBO-VIII variklio propeleris. Žinom, kad propeleris trimentis, metalinis, keičiamo žingsnio "de Havilland" firmos gamybos „Constant Speed“ tipo (iš A.Gamziuko publikacijos).
Man čia kažkokia painiava, tai jeigu propeleris „Constant Speed“ tipo tai jis ir negali būti kitoks nei keičiamo žingsnio, ar ne taip ? Ar ne paprasčiau būtų parašyti propeleris automatiškai keičiamo žingsnio?

Gal kas žino apie šį propelerį kažką išsamiau, modelį ir kt. parametrus.

Tai šįvakar tiek.
Į viršų
Nerijus B.
2010 Bir 11 d., 09:42
Užsiregistravęs dalyvis #141
Prisijungta: 2010 Bal 24 d., 10:50
Pranešimų: 276
taigi kas del sleeve ir poppet siais zodziais nusakomas voztuvo tipas
Į viršų
Nerijus B.
2010 Bir 11 d., 09:49
Užsiregistravęs dalyvis #141
Prisijungta: 2010 Bal 24 d., 10:50
Pranešimų: 276
Poppet valve - a circular-headed, T-shaped valve. Used to seal the combustion chamber of reciprocating engine, and at the proper time, either admit the fuel-air mixture into the cylinder or conduct the burned exhaust gases out of the cylinder. Štai kokį paaiškinimą radau aviaciniame žodyne. Tai paprastas T formos vožtuvas su apvalia galvute.

[ Redaguota 2010 Bir 11 d., 09:51 ]
Į viršų
Nerijus B.
2010 Bir 11 d., 09:52
Užsiregistravęs dalyvis #141
Prisijungta: 2010 Bal 24 d., 10:50
Pranešimų: 276
Šiaip dar pažiūrėjau google, ten abu tipai vaizdžiai paaiškinti.
Į viršų
arecibo
2010 Bir 11 d., 10:02
Svečias
Nerijui B. - o visų trijų pranešimų į vieną sutalpinti nepavyko ?
Į viršų
Nerijus B.
2010 Bir 11 d., 10:06
Užsiregistravęs dalyvis #141
Prisijungta: 2010 Bal 24 d., 10:50
Pranešimų: 276
Na sleeve valve engine dar kitaip variklis be vožtuvų.
Į viršų
Nerijus B.
2010 Bir 11 d., 10:07
Užsiregistravęs dalyvis #141
Prisijungta: 2010 Bal 24 d., 10:50
Pranešimų: 276
Tai kad užsikabinau vartau ir knygas, ir internete žiūriu tad taip ir dėlioju mintis. Jei ką atsiprašau ateityje pasitaisysiu
Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Bir 11 d., 10:42
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3725
Nieko baisaus, tu kalbėk - aš paskui sutvarkysiu.
Į viršų
sky76v
2010 Bir 11 d., 10:52
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1061
Manyčiau, „Constant Speed“ - tik viena iš „automatiškai keičiamo žingsnio“ propelerių rūšių.
Į viršų
Nerijus B.
2010 Bir 11 d., 10:59
Užsiregistravęs dalyvis #141
Prisijungta: 2010 Bal 24 d., 10:50
Pranešimų: 276
Pritariu, "constant speed" reiškia pastovus greitis, o pastovaus greičio oro sraigtai būna ir keičiamo žingsnio.
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook