Diskusijos

Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Nerijus Korbutas
2010 Geg 04 d., 17:49
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3697
ANBO-VI toks lyg ir primirštas lėktuvas. Apie jį nedaug informacijos, nedaug ir fotografijų. Gal dėl to, kad tik 4 vnt. tebuvo pastatyti: Nr.53-56 imtinai.



Daugeliui jokių atradimų nebus, bet vistiek peržiūrimas prašosi :

Kuklus ANBO-VI albumukas



Į viršų
mindozee.mig3
2010 Geg 04 d., 19:23
Užsiregistravęs dalyvis #58
Prisijungta: 2009 Vas 26 d., 23:56
Pranešimų: 468
Šitos Nr.54 nuotraukos lyg ir nėra albume



[ Redaguota 2010 Geg 04 d., 19:56 ]
Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Geg 04 d., 19:57
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3697
Dėkui Mindaugai. Ja jau papildžiau albumuką. Kviečiu ir kitus kolegas prisijungti jei tik turit kuo. Beje, koks foto šaltinis ? (jei žinai aišku...)
Į viršų
mindozee.mig3
2010 Geg 04 d., 20:44
Užsiregistravęs dalyvis #58
Prisijungta: 2009 Vas 26 d., 23:56
Pranešimų: 468
Nerijus Korbutas rašė ...

Beje, koks foto šaltinis ? (jei žinai aišku...)

Blue Rider Publishing - Air Forces of the Baltic States 1918-2001

Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Geg 04 d., 20:58
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3697
Tikrai, šitos ir neperverčiau ieškodamas ANBO-VI fotografijų.
Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Geg 07 d., 15:03
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3697
Straipsniukas iš Karys 1933 Nr.28 :

Ir pakilo Anbo šeštas
Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Geg 10 d., 17:11
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3697
Visi žinome, kad ANBO-VI buvo įmontuotas amerikietiškas 6 cilindrų, oru aušinamas, žvaigždinis variklis Curtiss R-600 Challenger.
Visuose keturiuose toks pat. Gal kas žinote kas įtakojo tokių variklių pasirinkimą? Kokios motorų įsigijimo aplinkybės? Kaip jie pasiteisino ?

Dabar apie važiuoklę. Nuo ANBO-III šeštukas pagrinde skyrėsi motoru ir platesne važiuokle. Ar gali būti, kad ANBO-VI važiuoklė tokia pat kaip ANBO-V ? Vizualiai panašu, tačiau ANBO-VI trečdaliu didelis skridimo svoris... Galbūt važiuoklė tvirtesnė, tačiau ratai tie patys ? Rašykit apie ANBO-VI kas ką žinot, ar bent spėjat. Dėkoju
Į viršų
sky76v
2010 Geg 10 d., 18:54
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1034
Nerijus Korbutas rašė ...

Ar gali būti, kad ANBO-VI važiuoklė tokia pat kaip ANBO-V ? Vizualiai panašu, tačiau ANBO-VI trečdaliu didelis skridimo svoris... Galbūt važiuoklė tvirtesnė, tačiau ratai tie patys ?


Visų vėlesniųjų (nuo IV) aukštasparnių ANBO važiuoklė panašaus tipo, pavadinkim - į spyrius integruota amortizuota piramidė. Žinoma, kiekvienu atveju paskaičiuota pagal atitinkamo lėktuvo tipo svorį ir matmenis.

[ Redaguota 2010 Geg 10 d., 18:59 ]
Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Geg 10 d., 19:03
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3697
Tas tai taip. O ratai?

[ Redaguota 2010 Geg 10 d., 19:03 ]
Į viršų
sky76v
2010 Geg 10 d., 20:06
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1034
Ratai buvo perkami. Reikėtų žiūrėt į jų masės bei apkrovos charakteristikas - ar galėjo būt naudojami tiek besiskiriantiems lėktuvams.
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook