Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Lietuvos Karo Aviacija 1919 - 40m. :: Lietuviškos konstrukcijos. Konstruktoriai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Dobi I kabinos interjeras
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Nerijus Korbutas
2010 Bal 22 d., 00:32
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3692
Iš puikios G.Ramoškos studijos Dobi I brėžinukų žinome, kaip maždaug atrodė prietaisų skydelis:




Tačiau, lieka neaišku kokia buvo piloto sėdynė, kokie pedalai, kabinos grindys...
Ar kabinos vidus dažytas ar tik impregnuotas ir t.t.
Informacija renkama projektuojamam kartoniniam modeliui, tad nelikite abejingi ir bent jau padiskutuokime.
Pvz. kokia labiausiai tikėtina piloto sėdynė? Aš galvoju, kad ji galbūt išlupta iš cepelino angare sukrauto turto: iš kažkokio vokiško I PK lėktuvo.
Į viršų
sky76v
2010 Bal 22 d., 22:10
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1033
Turbūt - didžiausia tikimybė.
Arba padaryta iš faneros nusižiūrint į turimas vokiškuose lėktuvuose.
Labai abejotina, ar tai įmanoma išsiaiškint - tad - vieta modeliuotojo fantazijai.
Į viršų
AntanaZ
2010 Bal 29 d., 09:02
AntanaZ
Užsiregistravęs dalyvis #143
Prisijungta: 2010 Bal 29 d., 08:28
Pranešimų: 269
... magneto jungiklis, aukštimatis, tachometras, teapalo slėgis...
O kur prietaisų lentoje greičio prietaisas, kuris parodė 175 km/h ???
Į viršų
sky76v
2010 Bal 29 d., 14:55
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1033
Per bandymus greitį matuodavo žemės komanda.
Į viršų
AntanaZ
2010 Bal 30 d., 08:45
AntanaZ
Užsiregistravęs dalyvis #143
Prisijungta: 2010 Bal 29 d., 08:28
Pranešimų: 269
nubetvisdėltotačiauvisvien greičio prietaisas būtinas kabinoje...
Į viršų
Kiras
2010 Bal 30 d., 10:42
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1253
AntanaZ rašė ...

nubetvisdėltotačiauvisvien greičio prietaisas būtinas kabinoje...

Lakūnas turi jausti greitį pagal horizonto kampą ir vėjo šniokštimą.

sky76v rašė ...

Per bandymus greitį matuodavo žemės komanda.

Arba pats pilotas, praskrisdamas žinomą bazinį atstumą ir su chronometru užfiksuodamas laiką.
Toks matavimo būdas tikslesnis už greitimačio rodmenis. Žinoma, bazė turi būti praskrendama dviem kryptimis.

Į viršų
AntanaZ
2010 Geg 01 d., 11:36
AntanaZ
Užsiregistravęs dalyvis #143
Prisijungta: 2010 Bal 29 d., 08:28
Pranešimų: 269
"... Lakūnas turi jausti greitį pagal horizonto kampą ir vėjo šniokštimą. ..."

Gal paprasciau greicio prietaisa isideti....


Ar kas turi kokiu nors saltiniu, uzuominu ar faktu kaip ir kokiam aukstyje budavo nustatomas maksimalus greitis DOBI-1 ?

Į viršų
AntanaZ
2010 Spa 22 d., 09:49
AntanaZ
Užsiregistravęs dalyvis #143
Prisijungta: 2010 Bal 29 d., 08:28
Pranešimų: 269
Dovydaitis "Sparnuotuose Vyrukuose" rašė atvejį, kai greičio prietaisą reikėdavo iš vieno Albatroso perkelti į kitą, ir be tvirtinant. priveržė taip kad nesisuko mentelės...
Gal tais ankstyvais laikais DOBI-I turėjo greičio prietaisą, panašų į dabartinius vėjo greičio matuoklius? Ir tada gal jis turėjo būti ne kabinoje, prietaisų lentoj - o kur nors išorėje sraute... ???
Į viršų
Juozas
2010 Spa 31 d., 10:36
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:29
Pranešimų: 339
AntanaZ rašė ...

nubetvisdėltotačiauvisvien greičio prietaisas būtinas kabinoje...

Tais laikais greičio prietaisas buvo visai "nemadingas". Be to prietaisai buvo gana brangūs, ir privačiame lėktuve, kuriuo skraido patyręs lakūnas tai galėjo būti palaikyta "nereikalinga prabanga".

[ Redaguota 2010 Spa 31 d., 10:40 ]
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook