Diskusijos

Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Nerijus Korbutas
2010 Bal 05 d., 21:34
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
Kaip ir gretimoje temoje besipuikuojantis vokiškas "Biukeris", taip ir šios temos herojus Gladiatorius neatsisakė ramiai pastovėti kol padariau keletą fotografijų.
Jei kažkam reikės kažkurių fotografijų geresne rezoliucija-kreipkitės. Kopijuojant ir publikuojant fotografijas kituose internetiniuose puslapiuose būtina pilna nuoroda į šią temą. Paveikslėliai kaip visada paspaudus padidės.

Gero apetito!































































Į viršų
arecibo
2010 Bal 05 d., 22:21
Svečias
Nerijau,kuri čia Gladiator'iaus modifikacija ?
Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Bal 05 d., 23:13
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
Čia Gladiatorius II . Pagrindinis išdavikas:





Čia nurodyti gamybos metai ir variklio tipas: MERCURY VIII, o toks buvo Gladiatoriuje II, o pirmukas buvo su Bristol Mercury IX.
Išoriškai jie skyrėsi nedaug. Lentelėje esančių kitų skaičių dar nešifravau.
Į viršų
Prunce
2010 Bal 10 d., 21:26
Užsiregistravęs dalyvis #66
Prisijungta: 2009 Kov 23 d., 21:46
Pranešimų: 838
Kiek man žinoma, tame muziejuje visgi yra paskutinių serijų Mk.I. Antrieji turėjo tik išskirtinai trimenčius propelerius.. Juos buvo nuspręsta iš dvimenčių pakeisti į trimenčius dėl tų pačių priežasčių, kap ir ANBO - IV/-41 atveju: dvimentis propeleris nebeišnaudojo pilnai variklio galimybių. Taigi, manyčiau, kad šiame muziejuje, visgi, eksponuojamas paskutinių serijų Gladiator Mk.I., nors jame jau sumontuotas variklis, būdingas Mk.II modifikacijai. Gal kas turit kitokių duomenų? Būtų malonu apie tai išgirsti.
Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Bal 10 d., 21:44
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
Taip Pranas teisus, mane suklaidino variklis. Ten I-asis Gladiatorius. O dėl propelerio tai sunku pasakyti kodėl dvimentis, bet greičiausiai bus taip kaip Pranas sako. Jei teks ten grįžti bandysiu paklausti muziejininkų.
Į viršų
eppanzer
2010 Bal 11 d., 01:58
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
O kas per kulkosvaidžaiian jame sumontuoti?
Ir kam skirta ta skardinė?
Į viršų
Prunce
2010 Bal 11 d., 12:40
Užsiregistravęs dalyvis #66
Prisijungta: 2009 Kov 23 d., 21:46
Pranešimų: 838
Ta skardinė, greičiausiai, muziejaus darbuotojų išmonė. Kai kurie lėktuvai mėgsta leisti tepalus, nors ir seniai nebenaudojami. Tai, siekiant išsaugoti švarą, ir kabinamos visokios talpos po galima nutekėjimo vieta. Kartais būna, kad lašelis - kitas per savaitę į ją ir įkrenta.
Į viršų
eppanzer
2010 Bal 11 d., 21:28
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
Tikriausiai kad kolega teisus, labai logiškas paaiškinimas.
Ačiū Nerijau, fantastiškos nuotraukos, kasdien grožiuosi
Į viršų
stOras
2010 Bal 11 d., 21:41
Užsiregistravęs dalyvis #45
Prisijungta: 2009 Sau 03 d., 16:19
Pranešimų: 164
Padonai kiekvienam angare po orlaiviu, butinas atributas
Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Bal 11 d., 23:02
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
Be abejonės, muziejuose ar šiaip angaruose kibirai, bliūdeliai, kepimo "blėkos" ir kt. neatsiejamas atributas. Alyva linkusi sunktis nors tu ją ką... Ypač jei aparatas skraidantis.
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook