Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Juozas
2011 Lap 23 d., 20:00
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:29
Pranešimų: 350
Vokietis nedarys to dėl mados. Juo labiau kariniam lėktuvui. Bf-109 bakas už svorio centro, taip kad skrendant centruotė keitėsi. Be to buvo montuojama fotoaparatūra, deguonies aparatųra. Visatai už piloto kabinos. Aišku dėl to skrydžio netu centruotė nesikeitė, bet vienkartinis stabilizatoriaus nustatymas buvo reikalingas.
Dėl spyrių. jie tvirtinami per rutulinius šarnyrus "obuoliukus", kurių sukimosi ašis, ir stabilizatoriaus sukiojimosi ašis yra vienoje tiesėje.

[ Redaguota 2011 Lap 23 d., 20:01 ]
Į viršų
JG52
2011 Lap 24 d., 09:40
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 502
Ačiū už labai išsamų ir aiškų atsakymą.
Į viršų
sky76v
2013 Rgs 27 d., 20:16
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1140
Metai po metų juda dar viena CH restauracija:
Dan Cullman, 2008;
Dan Cullman, 2013.

(Už nuorodą ačiū kolegai Eduardui iš Gražinos komandos).
Į viršų
sky76v
2013 Rgs 27 d., 21:10
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1140
Papildoma informacija:
restauruojama Bellanca CH-400 „Skyrocket“, gam.nr.108, reg. NC7084.
Į viršų
Kiras
2017 Rgs 28 d., 11:38
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1398
Kokia čia Bellanca?

In July 2016 at the EAA AirVenture Oshkosh, a restored CH-300 (on wheels, not on floats as in the picture above) was brought by the current owner John Pike. This is a second CH-300 known to be in flying condition (and the only one currently flying).[3]

Turiu omenyje, kodėl jos registracijos numeris NC 688E?


Į viršų
sky76v
2017 Rgs 28 d., 18:19
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1140
Nr. 137. Buvusi Sako Bellanca?

Pataisyta:
Ai. ten tikrosios „Lituanicos“ numeris. Juliaus Sako, rodos, 134. Bet gal čia iš jo atstatyta, ir kolegos bent dalį jo idėjos įgyvendino.

[ Redaguota 2017 Rgs 28 d., 18:42 ]
Į viršų
sky76v
2017 Rgs 28 d., 18:54
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1140
Taip, tikrai Juliaus Sako:

„The previous owner of the 1929 CH-300 here at EAA AirVenture Oshkosh 2016 had registered the airframe with the same N-number as Bellanca Lithuanica. The plan was, after restoration, to recreate the path Lithuanica set out on from New York City to Kaunas, Lithuania, in 1933.“
Į viršų
Kiras
2017 Rgs 28 d., 19:51
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1398
Vis tiek niekas neaišku.
Į viršų
sky76v
2017 Rgs 28 d., 22:26
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1140
Julius Sakas dar nebaigęs atstatymo rezervavo savo „Bellancai“ numerį N688E (pagal JAV nuostatus laisvi registracijos numeriai gali būti skiriami pakartotinai kitiems lėktuvams). John Pike nusipirkęs iš Sako per dvejus metus atstatė lėktuvą, o registracijos numerio nekeitė. Bet dabar pardavė „Bellancą“ Warrenui Wrightui iš Kanados, kuris žada perregistruoti lėktuvą ten kodu CF-ATN (irgi nuo prieškarinės kanadiečių „Bellancos“, kurios dalys buvo panaudotos atstatymui).
Į viršų
Kiras
2017 Rgs 29 d., 12:08
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1398
Na, dabar viskas aišku.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook