Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
andriusis
2011 Lap 19 d., 17:14
Užsiregistravęs dalyvis #186
Prisijungta: 2010 Lap 29 d., 21:20
Pranešimų: 131
Aš manau kad kilimo metu keičia stabilizatoriaus kampą, o paėmus aukščio atstato į neutralę
Į viršų
sky76v
2011 Lap 19 d., 22:41
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1150
Ne realus lėktuvas, bet, matyt, Spielbergui ar kažkam iš jo animatorių patiko: http://www.imdb.com/video/imdb/vi1105436185/
Į viršų
JG52
2011 Lap 21 d., 14:26
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 503
andriusis rašė ...

Aš manau kad kilimo metu keičia stabilizatoriaus kampą, o paėmus aukščio atstato į neutralę


Turi minty aukščio trimerį?
Į viršų
andriusis
2011 Lap 21 d., 19:59
Užsiregistravęs dalyvis #186
Prisijungta: 2010 Lap 29 d., 21:20
Pranešimų: 131
Trimeris būna ant aukštumos vairų,o aš rašau stabilizatoriaus kampą.
Į viršų
Kiras
2011 Lap 21 d., 20:11
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1398
G.Ramoškos straipsnyje yra rašoma apie stabilizatoriaus reguliavimą:

Uodegos plokštumos suvirintos iš chromo-molibdeninio plieno vamzdelių, išskyrus stabilizatorių, kuris pagamintas iš pušies lystelių ir klijuotės, ir kurio atakos kampas reguliuojamas skridimo metu. Lanku išlenkta važiuoklė taip pat iš chromo-molibdeninio plieno, amortizuojama guminio lyno amortizatoriumi.
Į viršų
Juozas
2011 Lap 21 d., 21:07
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:29
Pranešimų: 350
Nerijus B. rašė ...

Na variklis tikrai ne M-14P .

Panašus į "Stearman".
Į viršų
sky76v
2011 Lap 21 d., 22:17
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1150
Tikriausiai Wright Whirlwind J-5.
(Pataisyta:)
Ne, vis tik Pratt & Whitney WASP.

[ Redaguota 2011 Lap 21 d., 22:20 ]
Į viršų
JG52
2011 Lap 22 d., 09:16
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 503
Kiras rašė ...

G.Ramoškos straipsnyje yra rašoma apie stabilizatoriaus reguliavimą:

Uodegos plokštumos suvirintos iš chromo-molibdeninio plieno vamzdelių, išskyrus stabilizatorių, kuris pagamintas iš pušies lystelių ir klijuotės, ir kurio atakos kampas reguliuojamas skridimo metu. Lanku išlenkta važiuoklė taip pat iš chromo-molibdeninio plieno, amortizuojama guminio lyno amortizatoriumi.



Vadinasi, vietoj aukščio trimerio (kurio nebuvo) reguliavosi visas stabilizatorius (jo atakos kampas).

[ Redaguota 2011 Lap 22 d., 09:17 ]
Į viršų
Juozas
2011 Lap 22 d., 23:01
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:29
Pranešimų: 350
Tuo laiku daugelyje lėktuvų taip buvo. Garsiajame "Messerschmitt" BF-109, ANBO-IV, kai kuriuose "Paiperiuose", ir t.t. Pavyzdžiui "Money" lankstosi visa galinė liemens dalis.

[ Redaguota 2011 Lap 22 d., 23:03 ]
Į viršų
JG52
2011 Lap 23 d., 09:15
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 503
Juozas rašė ...

Tuo laiku daugelyje lėktuvų taip buvo. Garsiajame "Messerschmitt" BF-109, ANBO-IV, kai kuriuose "Paiperiuose", ir t.t. Pavyzdžiui "Money" lankstosi visa galinė liemens dalis.

Įdomu. Tiek Bellanca, tiek ankstyvieji Bf-109 turėjo stabilizatoriaus spyrius apačioje. Matyt, jie netrukdė keisti viso stabilizatoriaus atakos kampo? Na, Bellanca dar suprantama: keleivinis lėktuvas, stabilizatoriaus kampo keitimas kaip ir suprantamas, pateisinamas. Bet Bf-109 - tai naikintuvas, greitas, manevringas,... Kam jam galėjo būti reikalinga tokia konstrukcija? Ar tai buvo tiesiog "mados" reikalas?

[ Redaguota 2011 Lap 23 d., 09:22 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook