Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Lietuvos Karo Aviacija 1919 - 40m. :: Lietuviškos konstrukcijos. Konstruktoriai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Klaidos ir netikslumai straipsnyje ANBO VIII
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
tutis
2010 Kov 06 d., 22:36
Užsiregistravęs dalyvis #132
Prisijungta: 2010 Kov 05 d., 12:21
Pranešimų: 17
Taigi kolegos šitas lėktuvo modelis mane domina labiausiai kaip tuo metu buvęs naujausiais ir moderniausias ,todėl ir noriu kuo tikslesnės informacijos.
Bet šiame straipsnyje daug neaiškumo,gal galime bendromis pastangomis tai išsklaidyti.

pirmas toks lepsas :

pirmą kartą pakilo 1939 m. rugsėjo 5 d. (komentras.Tai jau ruduo)
Kauno aviacijos dirbtuvės rengėsi pradėti šio lėktuvo serijinę gamybą. 1939 m. pavasarį planuota pagaminti apie 60 tokių mašinų.

Manau yra ir rimtesnių nesutapimų.Ką apie tai manote.
Į viršų
eppanzer
2010 Kov 06 d., 22:55
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 489
Aš asmeniškai manau, kad nesklandumus greitai išsklaidys stipriai pasikaustę kolegos, nes jie labai smulkūs. Bet be abejonės klaidas reikia taisyti. Klaidų nedaro tik kvailiai ir baliai. Jie klaidų nedaro todėl, kad jie nieko nedaro
Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Kov 06 d., 23:28
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3729
Tai ne klaida, o tiesiog neaiškiai išreikšta mintis. Turėta omenyje 1939 m. pavasarį, netolimos ateities planuose buvo numatyta statyti apie 60 vnt. ANBO VIII.

Į viršų
tutis
2010 Kov 06 d., 23:55
Užsiregistravęs dalyvis #132
Prisijungta: 2010 Kov 05 d., 12:21
Pranešimų: 17
Kalbant apie klaidas ir netikslumus aš paminėjau kad tai tik pirmas pavyzdys tai nieko rimta bet yra tikrai mano manymu didelių netikslumų.Pateikiau tą pavyzdį taip sakant pradėti kalbą tam kad pamatyti ar tai ką nors domina.Galiu pateikti ir daugiau.
Pateikiu antrą cituoju:
16. Greičio rodyklės 450 km/val. Firm. skania su Pilot vamzdeliu, elektra apšildomos 2
antra citata:

Greitis pagal greičio rodyklę pasiektas 480 km/val., t.y. faktinis greitis buvo pasiektas apie 550 km/val.
Klausimas kaip pasiektas greitis 480 km/val. kai greičio rdyklė rodo iki 450 km/val.
Bent aš nesupratu arba kažkuris skaičius klaidinantis.
Bet yra ir dar įdomesnių teiginių .
Į viršų
tutis
2010 Kov 08 d., 12:09
Užsiregistravęs dalyvis #132
Prisijungta: 2010 Kov 05 d., 12:21
Pranešimų: 17
Patikslinsiu savo mintį matau ,kad neaiškiai pasakiau sakydamas kad yra klaida cituoju:
pirmą kartą pakilo 1939 m. rugsėjo 5 d. (komentras.Tai jau ruduo)
Kauno aviacijos dirbtuvės rengėsi pradėti šio lėktuvo serijinę gamybą. 1939 m. pavasarį planuota pagaminti apie 60 tokių mašinų.

turiu galvoje kad klaida yra čia: 1939 m. pavasarį
manau turi būti : 1940 m. pavasarį
Į viršų
sky76v
2010 Kov 08 d., 19:12
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1062
O jei planai paruošti 1939 m. pavasarį, dar prieš užbaigiant prototipą?
Į viršų
Pijus
2010 Kov 08 d., 19:26
Pijus

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: 2008 Lap 05 d., 16:57
Pranešimų: 716
Pilnai gali būti, kad planai buvo paruošti 39m. pavasarį. Manau, kad daugelis tikėjo ANBO-VIII sėkme ,nes visi(iki ANBO-VIII) A. Gustaičio lėktuvai techniniais parametrais ir skridimo savybėmis nebuvo apvylę ,bet ir viršijo lūkesčius.

Dėl 40m. pavasario, nelabai tikiu ,kad tokiu laikotarpiu(įsisiautus APK) lietuviai galėjo ryžtis statyti 60(ar mažiau) lengvųjų bombonešių. Tai mąstyti jie galėjo 39m. ,o ne 40m.

[ Redaguota 2010 Kov 08 d., 19:27 ]
Į viršų
tutis
2010 Kov 08 d., 20:19
Užsiregistravęs dalyvis #132
Prisijungta: 2010 Kov 05 d., 12:21
Pranešimų: 17
Tada noriu pasidomėti kiek laiko reikia sukurti absoliučiai naujos klasės lėktuvą jį išbandyti ir paruošti gamybą.
Pasirodo tam metų nereikia.
Tai kažkas nauja.Gal kolegos galite pateikti daugiau tokių supervalstybių pavyzdžių.Bent aš nežinau.

Kiek suprantu dirbtuvių galimybės turėjo tam tikras ribas.Tam pagrysti panaudosiu citatas iš kito straipsio cituoju:

Antrosios žvalgybinių lėktuvų ANBO-41 serijos teko laukti iki 1939 metų.
Pirmasis penketukas užbaigtas 1939 m. kovą,
1939 m. gegužės mėnesj jau buvo bandomas ir antrasis ANBO-41 penketukas: Nr.895, 896, 897, 898, 899

Ir susumuojame kad iki 1939m.gegužės mėnesio dirbtuvės buvo užimtos ANBO-41 gamyba.Todėl galvoju ,kad realiai kalbėti apie ANBO -VIII gamybą 39 metų pavasarį nerealu.
Iš to darau išvadą kad pirmojo prototipo gamybos pabaiga yra labai suprantama ir reali tik trisdešimt devintų rudenį vėliau seka bandymai ir sprendimas apie masinę gamybą.Taip gaunu 1940 metų pavasarį.
Manu kad tai logiška grandinė.Turbūt kai kas pritars kad negali būti priimtas sprendimas pradėti visai naujo tipo gamybą neatlikus bandymų,nes kaip teigiama planas buvo 60 vnt. Pabandykim sumodeliuoti situaciją dėl kažkokių tai priežasčių reikia pakeisti nežymiai konsrukciją ,o gamba jau vyksta .O kad reikėjo smulkmeną pakeisti sužinome lėktuvo bandymo metu.Ka darome ,tuomet gražinam visą seriją atgal kaip dabar TOYOTAS atšaukiame.

Bet aš galvoju kad darbams vadovavo atsakingi žmonės todėl turėjo laikytis elementarios dabų eigos todėl ir tvirtinu ,kad 1940 metų pavasarį.

Bet tebūnie su ta data.Sakykim aš nesupratau straipsnio autoriaus minties.

O ką galvojate dėl greičio .

[ Redaguota 2010 Kov 09 d., 13:39 ]
Į viršų
sky76v
2010 Kov 08 d., 22:13
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1062
Kodėl gi ne? Gamyba juk ne konvejerinė - kur reikėtų perstatyti cechą, įrengti linijas, išdėstyti įrangą. Visos technologijos dirbtuvėse jau yra (deja, būtinybė atsižvelgti į dirbtuvių galimybes turėjo gerokai riboti A.Gustaičio konstruktorinę mintį), įranga jau paruošta statant prototipą, kažkokių gilių modifikacijų neplanuojama. Belieka serijinei statybai surinkti keletą papildomų stapelių, ir pirmyn. Juk kurti lėktuvą Gustaitis pradėjo ne 1939 m. pavasarį, kai jau buvo paskelbta, jog reikalinga tokios klasės lėktuvų serija. O pagrindiniams bandymams irgi kelių mėnesių turėjo pakakti - juk nebuvo tokių bandymų programų, kaip dabar reaktyviniams naikintuvams.
Į viršų
Kaukas
2010 Kov 09 d., 09:02
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: 2008 Lap 23 d., 23:15
Pranešimų: 54
Paprasčiau, Nerijau, uždėti baną aladinui, nei reguliariai atsakinėti į jo troliškus klausimus be klaustukų.
Nebent jums patinka būti įdarbintiems, jis nepavargs.
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook