Ruošiu leidimui "ANBO - 41" kartoninį 1: 33 mastelio modelį. Kad neatsitiktų taip, kaip su "Renault R - 17FT" ir "Lituanica" , darau kontrolinį modelį, kurį ir pristatau. Tai va, baigiau detalių braižymą ir pradedu modelio rinkimą sutikrinimui - testavimą. Gatavas modelis turės atrodyti šitaip:
Denisas, pagaliau, išspausdino lapus (tiesa, dar tik 6 iš , o sūnus parvežė, už ką jiems abiems labai dėkingas. Tai galiu pradėti darbus. Pamačius išspausdintą daiktą, iškart pakoregavau kai kurias spalvas - žalią patamsinau, medžio spalvą padariau daugiau rudesnę, rūdžių - raudonesnę. Todėl dabar failuose modelis jau atrodo šiek tiek kitaip. Išspausdintus lapus nupurškiau purškiamu sintetiniu greit džiūstančiu laku "Dupli - color": kuris labai greitai išdžiūvo. Dažai nebesitepa, o lako, atrodo, neliko nė pėdsako. Lapai: iš pradžių visi, paskui - po vieną: Propeleris - čia viskas ėjosi kuo sklandžiausiai. Variklio karteris ir cilindrų pradžia. Čia jau teks koreguoti - vožtuvų svirtelės vietas nubraižiau iš galo, o turi būti priekyje. Taip pat abejonių kelia priekinio konuso dangos ilgis - atrodo, reikia 2 - 3 mm pailginti. Darbas su "Pegasus" - "ANBO - 41" "širdimi". Atrodo, paprastas dalykas, ale nė velnio. Trys su puse valandos prašvilpė, o variklis dar tik įpusėtas. Po 2 valandų darbo variklis atrodė taip. Vėliau - gražėjo: vožtuvo svirtelės: Taunendo žiedo laikikliai: išmetimo vamzdžiai į kolektorių:
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1306
Gražu. Tik variklis stiprokai stilizuotas. Pavyzdžiui, virš cilindro buvo ne viena vožtuvo svirtis, o svirčių dėžutė. Bet turbūt po žiedu labai nesimatys.
Na, į eilę stoti nereikės. Modelis bus platinamas internetinėje parduotuvėje, o ten, kaip žinia, eilių nebūna. Be to, iki tol, kol jis išvys dienos šviesą, dar poras - trejetas mėnesių praeis - link Kalėdų bus. Nesinori kartoti ankstesniuose projektuose padarytų klaidų, todėl po mano testmodelio, pataisius rastas klaidas, dar testmodelius darys du - trys atskirižmonės. Tada, jei dar bus rasta klaidų - vėl taisymas ir pataisytų mazgų testavimas. Taip bent bus eliminuotos stambiausios klaidos. O smulkių nesutapimų, garantuoju, visuose modeliuose yra.
Pagaliau užbaigiau variklį. Tiesa, liko dar kelios detalės, bet, palyginus su tuo, kas padaryta - vieni niekai. O padariau šiandien visus cilindrus, vožtuvų svirteles, žiedo laikiklius ir išmetimo į kolektorių vamzdžius. Taip pat įklijavau centrinį propelerio ašies "guolį" - į vamzdelį susuktą detalę. Mažesnės patirties modeliuotojams vietoj viso šito vargo numatytos dvi šitokios išvaizdos detalės: Komplekte su propeleriu: Tai tiek
Taigi, baigiau su varikliu. Daug knebinio buvo su kolektoriumi ir žiedo uždėjimu. Teko pakoreguoti poros detalių ilgius, bet nedaug - vieną sutrumpinti, kitą pailginti. Paskutinės variklio detalės: Kolektorius ir į jį sueinantys vamzdeliai. Beje, visą variklį ir žiedą perdažiau sidabriniais dažais, kadangi tokie numatyti būsimame leidinyje. Sukomplektuotas variklis su žiedu ir propeleriu. Jis nuo mažiausio pūstelėjimo gerai sukasi :lol: Atsitiko geras "bajeris", kuris privertė vėl sėsti prie braižymo. Peržvelgęs visus lapus, ieškodamas išmetimo vamzdžio, niekur jo neradau. Peržvelgiau detalių sąrašą - nėra . Gerai, kad dabar ši yla iš maišo išlindo. Tai tiek
Paskutiniai du lapai iš "Anbuko" detalių. Tiesa, paskutiniu laiku jie buvo šiek - tiek patvarkyti ir dabar atrodo kitaip. Dar daugiau kažkas pasikeis, kai bus suprojektuotas išmetimo vamzdis. Bet tai - ateityje: Karkasas (keletą detalių teks koreguoti, bet tai - smulkmenos 0,5 - 1 mm ribose): [/URL] Fotoaparato nišą teks paaukštinti ir paplatinti per 1,5 - 2,5 mm. Fotoaparatas "sobstviennoj personoj" - asmeniškai Kabinų grindys: Prietaisų lenta: "Fotikas": Tai tiek.