Diskusijos

Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Nerijus Korbutas
2021 Vas 03 d., 19:54
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
Šis turtas gerb. E.Kučkailio šeimos relikvija.
Kartu su juo pabandėme nustatyti lėktuvą ir motorą. Po visų diskusijų prieita išvados, kad tai ANBO-IV propelerio pusė ir veikiausiai (atmetimo būdu atmetus kitus variantus bei tyrinėjant fotografijas) buvo prišriūbuotas prie motoro Bristol Pegasus L2

Būtų galima dėti tašką, tačiau ant propelerio esanti pagaminimo data 1932 m. lapkričio 7 d. neduoda ramybės, mat konkursas dėl motorų Bristol Pegasus skirtų ANBO-IV įsigijimo įvyko tik 1932 m. lapkričio 23 d.

Kaip tai galėjo nutikti?

Gal tai ne lapkričio 7 d. o liepos 11 d. ? Bet vėlgi - tada turėtas tik PW Wasp motoras, o jo propeleris buvo 2.6 m. diametro (šis 3,25 m.) , ne tiek tvirtinimo skylių ir pnš.

Žodžiu reikia salės pagalbos ir nuomonių.

















Į viršų
sky76v
2021 Vas 04 d., 19:38
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1306
„Ansaldo“?
Į viršų
Nerijus Korbutas
2021 Vas 05 d., 01:00
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
sky76v rašė ...

„Ansaldo“?


Turbūt kad ne. Ansaldo propelerio diametras 2.7 m. Tvirtinosi 8 varžtais, o ir įkalta jog tai ANBO.
Į viršų
andriusis
2021 Vas 05 d., 09:26
Užsiregistravęs dalyvis #186
Prisijungta: 2010 Lap 29 d., 21:20
Pranešimų: 133
o aš manau kad tai penktuko propeleris
Į viršų
andriusis
2021 Vas 05 d., 09:45
Užsiregistravęs dalyvis #186
Prisijungta: 2010 Lap 29 d., 21:20
Pranešimų: 133
Manau kaustymas vienodas



[ Redaguota 2021 Vas 05 d., 09:46 ]
Į viršų
Nerijus Korbutas
2021 Vas 05 d., 12:32
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
Oi ne, visai ne ta svorio kategorija.

Šitas propeleris 3.25 skersmens, storis ašies atžvilgiu ties stebule 25-26 cm. 13 lentų, 10 tvirtinimo skylių.
Penktukų propeleriai žymiai liaunesni, su skirtingais motorais galėjo siekti max. 2.7 m. bet dažniausiai buvo iki 2.5 m. 8 lentos, 8 tvirtinimo taškai.

O dėl apkaustymo tai visi aviacijos dirbtuvių gaminti propeleriai turėjo tokį apkaustymą:





Į viršų
sky76v
2021 Vas 05 d., 19:24
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1306
Tada gal iš anksto ruošėsi laukiamiems „Pegasams“.
Į viršų
Juozas
2021 Vas 05 d., 20:50
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:29
Pranešimų: 360
Kad propeleris lietuviškas, galima spręsti iš to, kaip apkaustyta priekinė briauna. Apkaustymas iškaltas iš vientisos, neįkirptos žalvarinės juostos. kreiviausioje dalyje.
Į viršų
Nerijus Korbutas
2021 Vas 06 d., 00:53
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
sky76v rašė ...

Tada gal iš anksto ruošėsi laukiamiems „Pegasams“.


Tai taip ir yra. O nuo propelerio pagaminimo iki konkurso ANBO-IV motorams praėjusios dvi savaitės aiškiai byloja, kad tas konkursas bebuvo visiškas formalumas. Mano galva viskas buvo nuspręsta rugsėjo gale kuomet A.Gustaitis su J.Naraku ir J.Špokevičiumi grįžo iš Bristol kompanijos Anglijoje.





[ Redaguota 2021 Vas 06 d., 00:54 ]
Į viršų
Pijus
2021 Vas 06 d., 10:56
Pijus

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: 2008 Lap 05 d., 16:57
Pranešimų: 889
Nerijus Korbutas rašė ...

sky76v rašė ...

Tada gal iš anksto ruošėsi laukiamiems „Pegasams“.


Tai taip ir yra. O nuo propelerio pagaminimo iki konkurso ANBO-IV motorams praėjusios dvi savaitės aiškiai byloja, kad tas konkursas bebuvo visiškas formalumas. Mano galva viskas buvo nuspręsta rugsėjo gale kuomet A.Gustaitis su J.Naraku ir J.Špokevičiumi grįžo iš Bristol kompanijos Anglijoje.






Oho! Kokia nuotrauka!
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook