Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Įvairios temos :: Modeliavimas
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Seniausias Lietuvos KJP laivas - kateris H-21. 1:72
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Prunce
2023 Bir 04 d., 14:13
Užsiregistravęs dalyvis #66
Prisijungta: 2009 Kov 23 d., 21:46
Pranešimų: 838
Čia apie kurias "barankas"? Jei apie gelbėjimo ratus, kitą kartą gausit nuotrauką su uždėtu ant brėžinio ratu
Į viršų
sky76v
2023 Bir 04 d., 18:56
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1306
Tikro ir modelinio rato nuotraukose proporcijos kiek skiriasi. Brėžinyje gal kito tipo ratai. Suprantu, kad svarbiausias yra išorinis skersmuo, tad jis turbūt sutampa.
Į viršų
Prunce
2023 Lie 15 d., 10:12
Užsiregistravęs dalyvis #66
Prisijungta: 2009 Kov 23 d., 21:46
Pranešimų: 838
Šiaip, "sky76v", gelbėjimosi ratuose svarbiausias matmuo yra ne išorinis rato diametras, o skylės diametras. Teko matyt, kur ant vieno laivo kelių išorinių diametrų ir net tipų gelbėjimo ratai pakabinti laikikliuose. Manieji už tuos, kur brėžiniuose, yra ir mažesnio diametro, ir truputį storesni - TSRS gamybos. Jų juk nepakeitė, kai "Vilnelę" perėmė Lietuvos KJP ir iš pradžių pavadino HK-21. Ir užrašas tada dar buvo teisingas, o ne veidrodinis.
Taigi, savo vietose atsidūrė gelbėjimo ratai ir padarytas bei savo vietoje ant kamino "įsikūrė" galinis prožektorius.













Į viršų
Prunce
2023 Rgp 26 d., 14:12
Užsiregistravęs dalyvis #66
Prisijungta: 2009 Kov 23 d., 21:46
Pranešimų: 838
Taigi, toliau dirbta su antstato detalėmis ir šis darbas dar nebaigtas.












Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook