Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Įvairios temos :: Modeliavimas
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Lietuvos aviacijos pažiba - "ANBO-IV". Cardplane. 1:33
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Prunce
2018 Lie 13 d., 21:49
Užsiregistravęs dalyvis #66
Prisijungta: 2009 Kov 23 d., 21:46
Pranešimų: 569
Taigi, taip rankos panižo pradėt kažką naujo - ir, būtent, lietuviško. Keletas lietuviškų projektų yra perdažymo eigoje (kompiuteriu), tai jie dar negreit išeis "į areną". Ir čia po akimis pasivėlė kažkada seniai iš "Cardplane" leidyklos tinklalapio parsisiųstas ir atsispausdintas "ANBO-IV". Kaip sakoma - vietoje ir laiku. Taigi, jis ir pateko "po peiliu" .
Viršelis

Istoriją galima pasiskaityti čia:

http://www.plienosparnai.lt/page.php?26

Kadangi modelis yra šiek-tiek supaprastintas, tai bent jau matomus supaprastinimus bandysiu padaryti taip, kad atrodytų realistiškiau. Ir tie perdarymai prasidėjo iškart - nuo pirmos detalės. Viso modelio klijavimas pradedamas nuo kabinos interjero su vidinėmis sienalėmis. Ši detalė yra ir centrinės liemens dalies karkaso pagrindas. Iš karto ant sienelių ir grindų padariau stringerius ir španhautus iš suklijuoto dviem sluoksniais juodo popieriaus. Taip pat iš 0,5 mm aliumininės vielos atkartojau nupiešta vamzdinį karkasą. Taip pat jau spėjau priklijuoti ir vieną iš valdymo prietaisų.

















[ Redaguota 2018 Lie 13 d., 22:21 ]
Į viršų
Prunce
2018 Lie 28 d., 18:29
Užsiregistravęs dalyvis #66
Prisijungta: 2009 Kov 23 d., 21:46
Pranešimų: 569
Beveik baigiau kabinų įrangą - trūksta tik fotoaparato. Tiesa, popierines susukamas į vamzdelį arba suklijuojamas skersines detales padariau iš atitinkamo diametro aliumininės vielos arba kvadratinio profilio 1x1 mm juostelių, įgirdytų "Supermomentu".











Į viršų
Prunce
2018 Rgp 11 d., 10:41
Užsiregistravęs dalyvis #66
Prisijungta: 2009 Kov 23 d., 21:46
Pranešimų: 569
Taigi, kabinos įrangą baigiau - trūksta tik piloto pedalų, bet jie bus tada, kai suklijuosiu beveik visą liemenį. Paskutiniai kabinoje "krito" - prietaisų lenta ir fotoaparatas.
Taip pat centrinė liemens dalis jau ir apklijuota dangomis - jų sutapimas galėtų būti ir geresnis: reikalauja daug špantų prišlifavimo, kol visos linijos atsistoja į savo vietas
Įlipimo laiptelius įgilinau ir jie atrodo tarsi veikiantys.















Į viršų
Prunce
2018 Rgs 04 d., 19:38
Užsiregistravęs dalyvis #66
Prisijungta: 2009 Kov 23 d., 21:46
Pranešimų: 569
Taigi, pabaigiau liemens uodeginę dalį. Sutapimu nesu patenkintas, todėl gali būti dublis Nr.2.. Bet apie tai spręsiu, kai turėsiu baigtą liemenį.
Labai jau akį rėžia tos juodos detalių kontūrų linijos, kurias rekomenduojama pjauti pagal išorinį linijos kraštą. Jei bus dublis Nr. 2., tai truputį šlifuosiu špantus ir pjausiu tas linijas šalin. O greičiausiai, kad taip ir bus...







Į viršų
Prunce
2018 Rgs 22 d., 10:18
Užsiregistravęs dalyvis #66
Prisijungta: 2009 Kov 23 d., 21:46
Pranešimų: 569
Taigi, palengva aiškėja nesutapimų priežastis - būsiu per storą popierių spausdinimui paėmęs - 200 g/cm2, kai rekomenduojamas 140 - 170... Galvojau - tvirtesnis bus, bet, pasirodo, kad špantai šiam popieriui per dideli ir juos reikia smarkiai apšlifuoti. Bent jau liemens antras dublis tikrai neišvengiamas. O dabar - keletas tolimesnių darbų vaizdelių:











Į viršų
Prunce
2018 Spa 10 d., 21:15
Užsiregistravęs dalyvis #66
Prisijungta: 2009 Kov 23 d., 21:46
Pranešimų: 569
Taigi, ėmiausi uodegos. Čia, kaip dažnai atsitinka senesnio projektavimo leidiniuose, buvo suprojektuotos tik 3 nerviūros vienai pusei. Teko pasidaryti pilną rinkinį - taip efektingiau užsidengia uodegos ir sparnų audeklinės dangos: su prasėdimu. Taip pat pasielgta ir su aukščio vairais, kurių dar tik vienas pritvirtintas savo vietoje. Beje, popierius po rinkiniu tik kaip šablonas priklijuotas, kol rinkinys sukibs. Vėliau atplėšiamas ir buvusios priklijavimo vietos pašlifuojamos smulkiu švitru. Ir dar - pats rinkinys buvo per ilgas dangoms - teko trumpinti. Taip pat savo vietose jau atsidūrė ir pouodeginiai spyriai.












Į viršų
Prunce
2018 Spa 20 d., 21:46
Užsiregistravęs dalyvis #66
Prisijungta: 2009 Kov 23 d., 21:46
Pranešimų: 569
Taigi, "anbuko" uodega kaip ir baigta - trūksta tik krypties vairo svirtelių ir valdymo trosus pravedžioti - čia sutapimas vos ne idealus.









Į viršų
Prunce
2018 Lap 10 d., 14:46
Užsiregistravęs dalyvis #66
Prisijungta: 2009 Kov 23 d., 21:46
Pranešimų: 569
Taigi, uodega jau sumontuota pilnai. Paskutiniai "krito" valdymo trosai ir jų įėjimo į liemenį vamzdeliai.
Toliau pagal instrukciją turi eiti variklis, tačiau jis duotas dviem "blynais", o tai manęs netenkina.
Todėl iš metalo spalvos popieriaus buvo pasidarytas karteris ir ant jo iš skirtingų diametrų to paties popieriaus skrituliukų pradėti klijuoti "tikri" cilindrai. Skrituliukai išmušami specialiu pramušėju.

















Į viršų
Pijus
2018 Lap 11 d., 10:45
Pijus

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: 2008 Lap 05 d., 16:57
Pranešimų: 675
Neįmanoma nesižavėti kruopštumu. Bus gražus darbas.
Į viršų
Prunce
2018 Grd 09 d., 16:08
Užsiregistravęs dalyvis #66
Prisijungta: 2009 Kov 23 d., 21:46
Pranešimų: 569
Ačiū, Pijau.

Taigi, per visokius kursus-konkursus, auditus ir prieškalėdinę karštligę modeliavimui lieka nelabai daug laiko. Bet lieka...
Ir "Anbuko" variklio cilindrai truputį "paaugo".





Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System




Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook