Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Lietuvos Karo Aviacija 1919 - 40m. :: Kita technika
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Aviacijos prietaisai. Jų veikimo principai
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Kiras
2013 Bal 29 d., 11:11
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1289
Atidarau naują temą. Pradžiai apie

Indukcinis kompasas

Kiras rašė ...

Domino indukcinio kompaso veikimas

sky76v rašė ...

Paga Wikipediją:

Dvi statmenos viena kitai apvijos sukasi ant vertikalios ašies. Kai apvija lygiuota pagal Žemės magnetinį lauką, ji srovės negeneruoja. Jai pasisukus sukuriama teigiama arba neigiama srovė. Stipriausi srovė generuojama apvijai esant 90 lapsnių kampu į magnetinį meridianą. Srovės matuojamos galvanometrais ir perduodamos į skalę. Pirmieji indukciniai kompasai turėjo kompaso skalę, vėliau atsirado variantai, rodantys nukrypimą nuo numatyto kurso.

O čia, kad būtų į bibliotekos temą – nuoroda į patentą.

Į viršų
Kiras
2013 Bal 29 d., 11:18
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1289
Tai tiek suprantu.

Domina tokio kompaso valdymas, to valdymo tikslumas ir rodmenų tikslumas bei patikimumas. O valdymas gana įmantrus. Kontroleriu reikia nustatyti kursą, o tas nustatymas - tai generatoriaus apvijų (polių) orientavimas atitinkamu kampu. Po to jau reikia skristi taip, kad rodiklis rodytų 0 (nulį! - šis nevykęs tinklapio šriftas neleidžia atskirti "o" raidės nuo 0 - nulio). T.y., kad nebūtų nuokrypio nuo užsibrėžto kurso nei į kairę, nei į dešinę.
Bet čia ir visas įdomumas. Pvz., "Lituanikoje" generatorius stovi nuo kabinos apie 3 metrų atstumu. Nuo kotrolerio (iš kabinos) iki generatoriaus eina lankstus valdymo trosas (šarvuotam apvalkale, tikriausiai). Tai štai niekaip negaliu suprasti kaip tuo trosu užtikrinti reikiamą generatoriaus polių pasukimo tikslumą!!

[ Redaguota 2013 Bal 29 d., 11:45 ]
Į viršų
Robitt
2014 Bir 26 d., 18:45
Užsiregistravęs dalyvis #213
Prisijungta: 2011 Vas 12 d., 16:42
Pranešimų: 100
Kiras rašė ...

Tai tiek suprantu.

Domina tokio kompaso valdymas, to valdymo tikslumas ir rodmenų tikslumas bei patikimumas. O valdymas gana įmantrus. Kontroleriu reikia nustatyti kursą, o tas nustatymas - tai generatoriaus apvijų (polių) orientavimas atitinkamu kampu. Po to jau reikia skristi taip, kad rodiklis rodytų 0 (nulį! - šis nevykęs tinklapio šriftas neleidžia atskirti "o" raidės nuo 0 - nulio). T.y., kad nebūtų nuokrypio nuo užsibrėžto kurso nei į kairę, nei į dešinę.
Bet čia ir visas įdomumas. Pvz., "Lituanikoje" generatorius stovi nuo kabinos apie 3 metrų atstumu. Nuo kotrolerio (iš kabinos) iki generatoriaus eina lankstus valdymo trosas (šarvuotam apvalkale, tikriausiai). Tai štai niekaip negaliu suprasti kaip tuo trosu užtikrinti reikiamą generatoriaus polių pasukimo tikslumą!!


o jei pasinaudojant paprastuoju kompasu? nustatyti jį pagal paprastąjį kompasą? o paskui laikytis nenukrypstant nuo rodmenų nustatytųjų. Keičiant kursą (Arba jį koreguojant) vėl orientuotis ir nustatyti pagal paprastąjį kompasą. (čia tik spėju aš nesu tikras kad tai įmanoma orientuotis tiksliai).
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook