Važiuoklės amortizacija baigta rinkti, dabar ją reikia truputį pašlifuoti ir nudažyti. Taip pat jau įtaisyti priekinių spyrių tvirtinimo mazgai ir patys spyrių apatiniai galai apklijuoti balzos gabaliukais, kurie bus prišlifuoti ir priderinti prie važiuoklės kojos.
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Stebiu ir žaviuosi kantrybe ir kruopštumu. Turbūt neapsiriksiu sakydamas kad tai bus pats tiksliausias Lituanicos modelis iš lig šiol pagamintų Lietuvoje, o turbūt ir pasaulyje. Bent jau matyt neteko.
Ačiū, Nerijau, už gerus žodžius, bet jau dabar žinau, ką daryčiau kitaip, jei tektų šį modelį dar kartą daryti. Deja, informacija gaunama ne visada tada, kai jos reikia. O kai gaunama, taisyti ką nors jau būna per vėlu arba tai kainuoja daug darbo ir laiko... Taigi, įtvirtinau tvirtinimo strypelį (varinė 1 mm viela) galiniams sparno spyriams. Taip pat baigiu aptaisinėti šakninius spyrių galus ir pradėjau išorinių galų aptaisymą ir priderinimo prie sparno darbus.
Per Kalėdinį - Naujametinį - atostoginį maratoną šiek - tiek į priekį pasistūmėjo ir "Lituanica". Jai jau padariau spyrių prie sparnigalių tvirtinimo mazgus ir išbandžiau. Taip pat padaryti ir išbandyti konsolių sujungimo mazgai.
"Lituanica" - i nusprendžiau baigti paskutines variklio detales ir iš įvairaus storio polistirolo padariau karbiuratoriaus pašildytojo korpusą ir apatinę karbiuraroriaus dalį.